Re: [plagpk] Some professional/personal reservation and humble suggestions about PLA upcoming elections

  • rana javed
    Message 1 of 16 , Jun 1, 2012
                          I am engaged with activities of welfare of employees of my organization as their President so i find it very difficult to take part in discussions on these forums,from a long time i have not written any e-mail.Before talking on the issue i want to make it clear that i am not taking part in PLA elections this time as i have no time to deliver as PLA representative.But still as a PLA member it hurts me when i see some people indulged in such negative tactics they perhaps think that this way they can won elections by getting ant lobbies of certain specific persons.For them i want to share that this way no vote can be attracted however can be spoiled only so please avoid negative tactics.
      Also for moderators you must not approve any e-mail whose sendor is not known to you discourage fake identities.
      i suggest to all contesting panels and personalities to focus on your own projection instead of raising fingers on others,this can help you to get what you want
      for headquarters there came negative way from one side whereas otherside has avoided it and will get its benefit.
      atleast every member is a master degree holder and if you want respect learn to give respect first

      With Best Regards,

      Rana Zia Javed
      Head Reserve/Oriental section DRSM Library QAU
       President Officers Welfare Association
      Quaid e Azam University Islamabad
      Mobile#0300-4382511
      Office# 051-90642076
      e-mail   ranaziajaved@...

      From: Farasat Shafi ullah <farasat.shafi@...>
      To: "plagpk" <plagpk@yahoogroups.com>
      Date: Wednesday, May 30, 2012, 11:28 AM

      dear professional colleagues

      aoa

      i am writing these line with a deep sorrow  and its took almost the whole day that how and where to start after receiving a letter from ALL PAKISTAN LIBRARIANS GROUP.

      On this email group as for i remember ( please make me right if wrong) we always discuss professional issues and condemn dirty politics and mud slugging.

      As professional librarians we already know about our status and continuously striving for its betterment (individually or in group), we also know the LIS faculty comments about Librarians and how they behave in their own department but............................

      can we blame our teacher ( who are our career councilor before we are able to be called as librarians) by these slang language script " aap kin librarins ki baat karte hain jo das ropee ki khater hume vote dete hai" or   "hum boolpan main apne asateza ko
      apna rehnuma samgh leete hai" or yaad rakhai joota pehnene wale jaana t hai joota kahan kaata hai"

      i feel embarrassed that at some stage in our life  we will remember our teacher in these words.

      We can have differences even with our parents but are we forget all our ethical, moral and religious teaching that what respect teacher has in any individual's life. Even we know the people who talked about LIS faculty behavior or have any reservation,  they are willingly and happily teaching in same departments.

      I humbly request  please it is not professionalism if some one abuse and you abuse in reply doesn't make any sense.

      The Need of time is to concentrate on positive elections campaigns and see what option or manifesto new groups have for future, what are their achievement (if old
      buddies are there), what difference they can make

      please don't mind for long email

      regards

      --
      Farasat Shafi-ULLAH
      (Certified Knowledge Manager)

    • dr amjad
      Message 2 of 16 , Jun 1, 2012
        Parh Parh Kitaban Ilm Diyan, Tay Tu Naa Rakh Liya Qazi
        Hath Vich Parh k Talvaar,Tay Tu Naa Rakh Liya Ghazi
        Makkay Madinay Ghoom Aaya, Tay Tu Naa Rakh Liya Haji
        Bhullay Shah Hasil Ke kita ............................................

        Message 3 of 16 , Jun 1, 2012
          Sahi farmaiya Dr. Amjad Sahib,

          Jab hamara baat karnay ka yeh standered hay ur jealousyka yeh Aalam hay tu ALLAH PAK hamaray din kayse badlay ga ?????????????? yeh douno cheap batain bushra main nahin hain tu Mash ALLAH ....Allah nay us ko nawaza bhi buhat hay..... jo guilty hota hay wo bay naam hota hay...... SYED BHI UR HAJI BHI ..... MERAY DIL MAIN TU IN KE BARI EZAT HAY.... PLEASE BADNAAM NA KARAIN....... GUSA NAHIN TARAS KARNA CHAHYE .... AAP NAY YEH SUB SOOCHANAY MAIN AAPNA WAQAT BARBAAD KIYA ... wo he aap koi sotwere bana sekh laytay ........ :(......GUNAH LLAG HO GA..... HADITH main hay k jo pak ur ba kirdar urat par tuhmat lagata hay wo ghunah e kabera ka murtakib hota hay...... marnay say pehlay Allah say maafi mang lain ...nahin tu qiyamat kay din BUSHRA kay poun choonay parain gay......

          Ezat jab Allah day tu koi nahin lay sakta.......

          --- In plagpk@yahoogroups.com, dr amjad <amjad_dr2@...> wrote:

          > Parh Parh Kitaban Ilm Diyan, Tay Tu Naa Rakh Liya Qazi
          > Hath Vich Parh k Talvaar,Tay Tu Naa Rakh Liya Ghazi
          > Makkay Madinay Ghoom Aaya, Tay Tu Naa Rakh Liya Haji
          > Bhullay Shah Hasil Ke kita ............................................
          >

          > ________________________________

        • Masood Farid Chishty
          Message 4 of 16 , Jun 1, 2012

            ALCON

            I don’t want to be a part of this one sided mud playing game. And believing on Empty vessels make more noise “. But want to share some Sayings of Hazrat Ali (R.A) as below:

            “Yeh zindagi 2 din ki hai 1 din tumharay haq mai aur 1 din tumharay mukhaalif Jis din tumharay haq mai ho us din ghuroor mat kerna aur jis din tumharay mukhaalif ho us din sabr karna”

            “Tum acha karo aur zamana bura samjhay, yeh tumharay haq mai behter hai bajaye is k tum bura karo aur zamana tum ko acha samjhay”

            “Duniya Tumhain Us Waqt Tak Nahi Hara Sakti Jab Tak Tum Khud Se Na Haar Jao”

            “Mein baron ki izzat is liye krta hun k unki nekiyaan mujse ziada hen or choton se pyar is liye krta hun k un k gunah mujse kam hen"

            My request to all, please contribute to stop this negative political campaign now.

            V/r

            Masood Farid Chishty

            Jab hamara baat karnay ka yeh standered hay ur jealousyka yeh Aalam hay tu ALLAH PAK hamaray din kayse badlay ga ?????????????? yeh douno cheap batain bushra main nahin hain tu Mash ALLAH ....Allah nay us ko nawaza bhi buhat hay..... jo guilty hota hay wo bay naam hota hay...... SYED BHI UR HAJI BHI ..... MERAY DIL MAIN TU IN KE BARI EZAT HAY.... PLEASE BADNAAM NA KARAIN....... GUSA NAHIN TARAS KARNA CHAHYE .... AAP NAY YEH SUB SOOCHANAY MAIN AAPNA WAQAT BARBAAD KIYA ... wo he aap koi sotwere bana sekh laytay ........ :(......GUNAH LLAG HO GA..... HADITH main hay k jo pak ur ba kirdar urat par tuhmat lagata hay wo ghunah e kabera ka murtakib hota hay...... marnay say pehlay Allah say maafi mang lain ...nahin tu qiyamat kay din BUSHRA kay poun choonay parain gay......

            Ezat jab Allah day tu koi nahin lay sakta.......

            --- In plagpk@yahoogroups.com, dr amjad <amjad_dr2@...> wrote:

            > Parh Parh Kitaban Ilm Diyan, Tay Tu Naa Rakh Liya Qazi
            > Hath Vich Parh k Talvaar,Tay Tu Naa Rakh Liya Ghazi
            > Makkay Madinay Ghoom Aaya, Tay Tu Naa Rakh Liya Haji
            > Bhullay Shah Hasil Ke kita ............................................
            >

            > ________________________________

          • Asim Raza
            Message 5 of 16 , Jun 3, 2012
              waisay tussi teachers de aina khalf kion oo. shaid tuhaday teachers changay nai sun.

              ik hoor gal. tussi mehrbani ker ke highly respected madam de karnamay te share karo saday naal, te ke qoom noon pata chalay apnay hero kairay nain

              jaan de amaan pawan ke arz karan, tussi janab apay sawal te apay jawab, waisay koi hoor nai madam bushra kool karnamay share kernwala

              aasi te sunya way tuhadi apni coleagues naal v nai koi changay relations. kisi naal hay v nain

              larao na lookan nu janab

              teachers qabil izat nain madam bushra v nain te khalid sb v. tussi kuch hoor soocho

              muafi chahnay wan janab ghustakhi di

              Jab hamara baat karnay ka yeh standered hay ur jealousyka yeh Aalam hay tu ALLAH PAK hamaray din kayse badlay ga ?????????????? yeh douno cheap batain bushra main nahin hain tu Mash ALLAH ....Allah nay us ko nawaza bhi buhat hay..... jo guilty hota hay wo bay naam hota hay...... SYED BHI UR HAJI BHI ..... MERAY DIL MAIN TU IN KE BARI EZAT HAY.... PLEASE BADNAAM NA KARAIN....... GUSA NAHIN TARAS KARNA CHAHYE .... AAP NAY YEH SUB SOOCHANAY MAIN AAPNA WAQAT BARBAAD KIYA ... wo he aap koi sotwere bana sekh laytay ........ :(......GUNAH LLAG HO GA..... HADITH main hay k jo pak ur ba kirdar urat par tuhmat lagata hay wo ghunah e kabera ka murtakib hota hay...... marnay say pehlay Allah say maafi mang lain ...nahin tu qiyamat kay din BUSHRA kay poun choonay parain gay......

              Ezat jab Allah day tu koi nahin lay sakta.......

              --- In plagpk@yahoogroups.com, dr amjad <amjad_dr2@...> wrote:

              > Parh Parh Kitaban Ilm Diyan, Tay Tu Naa Rakh Liya Qazi
              > Hath Vich Parh k Talvaar,Tay Tu Naa Rakh Liya Ghazi
              > Makkay Madinay Ghoom Aaya, Tay Tu Naa Rakh Liya Haji
              > Bhullay Shah Hasil Ke kita ............................................
              >

              > ________________________________

            • muhammad ghazanfar
              Message 6 of 16 , Jun 5, 2012
                Please dont discuss this type of matters, be careful, all are respectable,
                We should avoid to such type of debate

                MUHAMMAD NAUSHAD GHAZANFAR,
                M.Phil Student, 2011-2013, Islamia University of Bahawalpur
                Deputy Librarian,
                Bahauddin Zakariya University,
                Multan.
                Cell# 0334-6092721

                Jab hamara baat karnay ka yeh standered hay ur jealousyka yeh Aalam hay tu ALLAH PAK hamaray din kayse badlay ga ?????????????? yeh douno cheap batain bushra main nahin hain tu Mash ALLAH ....Allah nay us ko nawaza bhi buhat hay..... jo guilty hota hay wo bay naam hota hay...... SYED BHI UR HAJI BHI ..... MERAY DIL MAIN TU IN KE BARI EZAT HAY.... PLEASE BADNAAM NA KARAIN....... GUSA NAHIN TARAS KARNA CHAHYE .... AAP NAY YEH SUB SOOCHANAY MAIN AAPNA WAQAT BARBAAD KIYA ... wo he aap koi sotwere bana sekh laytay ........ :(......GUNAH LLAG HO GA..... HADITH main hay k jo pak ur ba kirdar urat par tuhmat lagata hay wo ghunah e kabera ka murtakib hota hay...... marnay say pehlay Allah say maafi mang lain ...nahin tu qiyamat kay din BUSHRA kay poun choonay parain gay......

                Ezat jab Allah day tu koi nahin lay sakta.......

                --- In plagpk@yahoogroups.com, dr amjad <amjad_dr2@...> wrote:

                > Parh Parh Kitaban Ilm Diyan, Tay Tu Naa Rakh Liya Qazi
                > Hath Vich Parh k Talvaar,Tay Tu Naa Rakh Liya Ghazi
                > Makkay Madinay Ghoom Aaya, Tay Tu Naa Rakh Liya Haji
                > Bhullay Shah Hasil Ke kita ............................................
                >

                > ________________________________

              • qaisrar
                Message 7 of 16 , Jun 5, 2012
                  Asim, main koi tuhaday kolon mafu nahin chandi tay na he jan de aamn chandi an...bachan wale Allah de zaat buhat wadi ae.... main tay maaf nahin karna...Allah kolon maafi mangou...jay oh day dawe....WAYSE MERI JIS SATHI NAY TUHADAY KOL APNA DUKH DASIAY AE ..MANOU DAS DAYNDI TAY MAIN US DA HAL VE KAR DAYNDI...mayray naal samnay monh tay sub buhat achain nay..... khun k main kisi na kuch ghalat nahin keeta.... baqi jo kisi nal ghalat karay ga duniya wich badla paye ga.... insha allah ...tusin meri fikar na karo ...main sirf HAQ DE GAL KARAN LIYE KEHA AE KISI NU BURA NAHIN KEHA.... yad rakho allah sub kuch note karda ae....

                  --- In plagpk@yahoogroups.com, muhammad ghazanfar <muhnaushad@...> wrote:

                  > Please dont discuss this type of matters, be careful, all are respectable,
                  > We should avoid to such type of debate
                  >

                  > MUHAMMAD NAUSHAD GHAZANFAR,
                  > M.Phil Student, 2011-2013, Islamia University of Bahawalpur
                  > Deputy Librarian,Bahauddin Zakariya University,Multan.Cell# 0334-6092721

                • qaisrar
                  Message 8 of 16 , Jun 5, 2012
                    Asim nalay khalid sahib da ke zikar hay is mail wich...wo tay meray itnay achay teacher nay k main hamesha yad rakhdi an... main tay Haji sahib nu jawab dita ae.......:)