      From: qaisrar <qaisrar@...>
      To: plagpk@yahoogroups.com
      Sent: Friday, June 1, 2012 5:03 PM
      Subject: [plagpk] Re: Some professional/personal reservation and humble suggestions about PLA upcoming elections

      Sahi farmaiya Dr. Amjad Sahib,

      Jab hamara baat karnay ka yeh standered hay ur jealousyka yeh Aalam hay tu ALLAH PAK hamaray din kayse badlay ga ?????????????? yeh douno cheap batain bushra main nahin hain tu Mash ALLAH ....Allah nay us ko nawaza bhi buhat hay..... jo guilty hota hay wo bay naam hota hay...... SYED BHI UR HAJI BHI ..... MERAY DIL MAIN TU IN KE BARI EZAT HAY.... PLEASE BADNAAM NA KARAIN....... GUSA NAHIN TARAS KARNA CHAHYE .... AAP NAY YEH SUB SOOCHANAY MAIN AAPNA WAQAT BARBAAD KIYA ... wo he aap koi sotwere bana sekh laytay ........ :(......GUNAH LLAG HO GA..... HADITH main hay k jo pak ur ba kirdar urat par tuhmat lagata hay wo ghunah e kabera ka murtakib hota hay...... marnay say pehlay Allah say maafi mang lain ...nahin tu qiyamat kay din BUSHRA kay poun choonay parain gay......

      Ezat jab Allah day tu koi nahin lay sakta.......

      --- In plagpk@yahoogroups.com, dr amjad <amjad_dr2@...> wrote:

      > Parh Parh Kitaban Ilm Diyan, Tay Tu Naa Rakh Liya Qazi
      > Hath Vich Parh k Talvaar,Tay Tu Naa Rakh Liya Ghazi
      > Makkay Madinay Ghoom Aaya, Tay Tu Naa Rakh Liya Haji

    • Show all 16 messages in this topic