Re: [php_greek] access se apache

  • Glezos Dimitrios
    Message 1 of 2 , Jun 18 5:22 AM
      Eimai se remote PC kai den dokimasa auto pou tha grapsw oute kati
      paromoio.

      Isws na mporeis na to kaneis na doulepsei vazontas sto httpd.conf to
      sub-directory na kanei redirect se ena allo? px (/webroot/other ->
      /blah). Kai meta na xrisimopoiiseis ta permissions tou apache gia to neo
      dir.

      Dim

      On Mon, 18 Jun 2001, Papagelis Manos wrote:

      > xairete,
      >
      > exw sthsei apache se win 2000
      >
      > Exw ena path password protected ( estw to webroot/ ) me login kai password.
      >
      > Pws mporw na kanw accessible gia kapoion xrhsth ena sugkekrimeno path pou
      > brisketai katw apo to webroot/ ?...p.x. to (webroot/other/) xwris omws na
      > mporei na kanei access tipota allo sto webroot? 8elw o neos xrhsths na exei
      > diaforetiko ennoeitai login + password.
      >
      > p.s. xwris na uparxoun virtual hosts.
      >
      > thanx,
      >
      > -manos
      >

      > -
      > Για να διαγραφείτε από τη λίστα, στείλτε ένα email στο:

      -
      Dept Computer Engineering and Informatics
      University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)
      ICQ: 61807225, PGP: 0xA72CC7DA

      -