Re: [php_greek] Re: EXTRA ΕΙΣΟΔΗΜΑ!!!

  • Gonik
    Message 1 of 12 , Oct 22, 2005
      Κατα πρώτον.. θα έπρεπε να ξέρεις ότι τα κεφαλαία είναι εκνευριστικά στον αναγνώστη.
      Κατά δεύτερον, πως είναι δυνατόν μια τόσο "μεγάλη" εταιρεία να έχει δωρεάν e-mail. Μόνο από
      αυτό βάζεις σε σκέψεις το target group σου..

      Κατά τρίτον θα πρέπει να ξέρεις ότι η διαφήμιση σε e-mail χωρίς την άδεια του "δικαιούχου"
      της θεωρείται παράνομη.

      Και ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του.

      On 10/22/05, Ierotheos Saliamis <guaranapower@...> wrote:
      ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ,

      ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ
      ΚΑΚΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ
      ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΑΚΙΑ
      ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ (ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ
      ΣΠΙΤΙ) ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΕΑΝ ΕΙΧΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ
      ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GUARANA ΑΥΤΟ
      ΤΟ SITE ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ :
      www.guarana.com
      ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΕΑΝ
      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΦΩΣ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕXTRA ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ
      ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥ ΤΟΥΣ.
      ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΑΝ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ,
      ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΕΡΝΕΙ Η
      ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ
      ΒΛΕΠΑΤΕ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ!!!
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΜΟΥ
      ΔΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ...

      ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ,

      ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΣΑΛΙΑΜΗΣ

      === message truncated ===

    • gfx3D
      Message 2 of 12 , Oct 22, 2005
        Τί μεγάλη εταιρεία βρε Gonik.
        Ο τύπος ψάχνει να βρει τρόπο να βγάλει κανά φράγκο από
        τίποτα χαζούληδες ή απελπισμένους.

        Οι αιχμές του περί δικής μας χαμηλής παιδείας, ο τρόπος του
        να γράφει δείχνοντας ότι δεν πέφτει στο δικό μας επίπεδο και
        πως είναι "υπεράνω", οι ιδέες του και η μεγαλοψυχία του κλπ
        κλπ είναι κλασική τακτική τέτοιων περιπτώσεων.

        Date: 21/10/2005

        http://mail.yahoo.com
      • Gonik

          Date: 21/10/2005

          Tired of spam?  Yahoo! Mail has the best spam protection around
          http://mail.yahoo.com

          http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/9rHolB/TM

              http://docs.yahoo.com/info/terms/

        • nop nop
          Message 4 of 12 , Oct 26, 2005
            Ok.. Mas ta eipes kai aisthanthikame asxima...

            Pigene se kana group "KANTE EXTRA LEFTA GIATI EXOUME
            KAI SAS XARIZOUME".. kai bale oti thes ekei gia
            guarana gia pay sex kai oti allo sou kapnisei..

            To kolomarketing sas ekso apo do...

            To internet einai gemato apo (enoxlitika) palikaria
            san esas...
            --- Ierotheos Saliamis <guaranapower@...>
            έγραψε:

> [...]

            ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΣΑΛΙΑΜΗΣ

            --- Nikos Lempesis <aigeas737@...> wrote:

            > lolol τι σκατά είναι η guarana? Να ρωτήσω κανέναν

            === message truncated ===

            Terms of Service.

            Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
            Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
            διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
            μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr