Re: isagogi fotografias se mysql

  • euagthod
    Message 1 of 3 , Dec 9, 2004
      --- In php_greek@yahoogroups.com, Dimitris Glezos <glezos@c...>
      wrote:

      > Î`ν και δεν έχω παίξει ποτέ με dreamweaver
      (μπλιαχ!), μια πεταχτή σκέψη
      > του τι μπορεί να φταίει είναι η:
      >
      > http://www.php.net/manual/el/function.pack.php
      >
      > Είσαι *σίγουρος* πως μπήκαν σωστά τα
      δεδόμενα στη βάση; Π.χ. αν φτιάξεις
      > ένα πρόχειρο script για να πάρεις τα
      δεδομένα με την php και στείλεις
      > τους σωστούς headers (πχ για την png), σου
      τη δείχνει ένας κοινός
      > browser σαν εικόνα;
      >
      > Î"ημήτρης Î"λέζος

      Dimitri se euxaristw poli gia tin antapokrisi soy alla to minima soy
      den einai anagnwsimo. An kai sto peripou epiasa to noima pigainontas
      sto link ostoso eksakolouthw na min eimai sigouros gia to ti ennoeis.
      Tha to ektimousa an ksanaprospathouses na mou eksigiseis...