Re: [php_greek] Ellinika

  • Nicolas
    Message 1 of 29 , Jan 14, 1999
      Ta teleutaia 5-6 xronia , grafo greeklish oso afora emails kathos kai gia
      chatting,
      oi mones liges fores pou egrafa ellinika itan ston strato kai gia kamia
      meleti.
      Ta greeklish einai pio universal glossa pistevo.

      Oson afora tes erotiseis peri PHP auti i lista pistevo einai aparaitito kai
      autonoito ektos apo php
      na kanei kai ligo xavale.Ti eimaste diladi ? skliropyrinikoi php-ades ?

      Kalimera

      Nicolas
    • Nicolas
      Message 2 of 29 , Jan 14, 1999
        >kai sernoume sto dromo mas merikous pou isws na exoun kapoio
        >kollima (logo mixanimatos,
        apostasis,
        >ipikootitas!!!...klp)

        Re paidia den eimaste oloi ellines edo ?

        Nicolas
      • Thomas N. Stefanidis
        Message 3 of 29 , Feb 14, 2001
          > Ta greeklish einai pio universal glossa pistevo.

          Όχι ρε Νίκο και universal!Αν δεν στηρίξεις την ελληνική γλώσσα,τότε καήκαμε!!

          > autonoito ektos apo php
          > na kanei kai ligo xavale.

          Φυσικά!

          :-)

          Θωμάς
        • Panagiotis Kappos
          Message 4 of 29 , Feb 14, 2001
            Ligo prin patisw to apostolh, ir8e to minima tou thoma.
            Sumfwnw kai egw apoluta oti nai men einai kali (kai epiballetai na
            uparxei) h plaka, alla oxi kai ta Greeklish Universal Glwssa!

            Kali sas mera kai kali douleia.

            Me ektimisi,

            Panagiotis Kappos
            kappos@...

          • Panayotis Vryonis
            Message 5 of 29 , Feb 14, 2001
              xaralampopoulos vasilis wrote:

              > O Papaswtiriou den exei vivlio sta Ellinika gia PHP,
              > episis sto www.php.net kai sto www.phpbuilder.com den
              > uparxei kamia anafora gia ELLHNIKA voithimata..
              > thanx pantos!
              > kamia alli idea plz?

              Κι όμως, ο Παπασωτηρίου έχει 2-3 τουλάχιστον βιβλία για PHP.

              Μου είχε κάνει μάλιστα εντύπωση, γιατί το πρώτο ήταν πριν

              από αρκετό καιρό (ίσως και 1 χρόνο, ίσως και παραπάνω) που

              λίγοι έδειχναν ενδιαφέρον για την PHP...

              Δεν εχω διαβάσει κανένα από αυά, αλλά μια αναζήτηση στο

              http://www.papasotiriou.gr/ για PHP θα σας δώσει τους

              τίτλους...

              Παναγιώτης.

              --
              yassou.net: be there before you go!
              http://www.yassou.net/
              Message 6 of 29 , Feb 14, 2001
                Manuals πολλά...όχι όμως ελληνικά!
                :-)

                Θωμάς
              • xaralampopoulos vasilis
                Message 7 of 29 , Feb 14, 2001
                  Re paidia, den tha katsoume na sizitisoume gia ta
                  ellinika, mia protasi ekana, tha itan poli euxristo na
                  ta legame GREEKLISH oloi, gia na min exei kanenas
                  provlima epikoinonias me ti lista, oso gi'autous pou
                  sindeoun to setarisma twn ellinikws me tin noimosini
                  autwn pou endiaferontai gia php sas to lew, KAMIA
                  APOLYTWS SXESI!!! iremiste loipon, min prosvalete tous
                  sinadelfous m'ayto to sisxetismo pou kanete kai na
                  grafei o kathenas sti glwssa pou thelei kai me tous
                  xaraktires pou epithimei mono na exei ipopsin oti an
                  xrisimopoiei ellinikous xaraktires polloi den tha
                  katalavoun ta minimata tou kai gi'autous tha einai
                  apla ...AXRISTA...
                  makari na allazoume thema!!!!!
                  vasilis

                  a year! http://personal.mail.yahoo.com/
                • Panayotis Vryonis
                  Message 8 of 29 , Feb 14, 2001
                    "Thomas N. Stefanidis" wrote:

                    > Manuals πολλά...όχι όμως ελληνικά!
                    > :-)
                    >
                    > Θωμάς

                    Oooops! Δίκαιο έχεις...

                    Ε, αν υπάρχει ενδιαφέρον για ελληνικό documentation, γιατί
                    δεν αρχίζει κάποιος την μετάφραση του manual που υπάρχει
                    στο php.net? Φαντάζομαι ότι να γίνει η αρχή, όλο και κάποιος
                    θα βοηθήσει...

                    Παναγιώτης.

                    Message 9 of 29 , Feb 14, 2001
                      den uparxei provlima thoma, toulaxuiston oxi me mena,
                      auto pou eipa den to eipa epeidi me peiraxe, apla to
                      lew gia na mi leme ta idia kai ta idia kai sernoume
                      sto dromo mas merikous pou isws na exoun kapoio
                      kollima (logo mixanimatos, apostasis,
                      ipikootitas!!!...klp) gi'ayto proteinw na mi milame
                      pleon gia ellinika kai agglika kai na boume sto
                      psito(einai kai tsiknopempti ayrio!!!) loipon... tha
                      allazoume thema twra? tha milame pote gia php??????

                      a year! http://personal.mail.yahoo.com/
                    • Subbie Mitsman
                      Message 10 of 29 , Feb 14, 2001
                        xaralampopoulos vasilis [xvasilis@...] wrote:
                        > sto dromo mas merikous pou isws na exoun kapoio
                        > kollima (logo mixanimatos, apostasis,
                        > ipikootitas!!!...klp)

                        Vasili pefteis poly xamila krinontas tous an8rwpous apo to host tous. Oloi
                        Ellines einai, kai an den to pisteveis auto tote esy exeis to kollima.
                        Epeidi tigxainei na 3erw ton Nicola proswpika, sou lew pws prin kana xrono
                        efage 3ylo se mia antikatoxiki sinavlia giati emple3e me kati fanatika
                        remalia tin wra pou kratouse mia elliniki simaia...

                        Sti lista opios thelei grafei se ellinika, opios thelei grafei se greeklish.
                        .-

                        To mail tou xaralampopoulos V. <xvasilis@...> pou stalike stis
                        13-2-2001 eixe encoding "Content-Transfer-Encoding: 8bit" giauto kai merikoi
                        den mporesan na to diavasoun. Sto e3is opios thelei na stelnei se ellinika
                        ta mails tou, na ta kanei encode me ISO-8859-7 kai mono me auto wste na
                        mporoun oloi na ta diavazoun. (Outlook:
                        Ergalia->Epiloges->Morfi->Diethnis->Elliniki ISO).

                        Elpizw auto na einai to teleutaio mail gia autes tis trixes.
                        To group mas prostethike sto www.php.net/support.php

                        Take care
                        Dimitris Glezos

                        php_greek-owner@yahoogroups.com

                        -
                        Computer Engineering and Informatics Dept
                        University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)
                        ICQ: 61807225, PGP: 0xA72CC7DA

                        "He who gives up functionality for ease of use
                        loses both and deserves neither." (Anonymous)
                        -
                      • Michael Cohen
                        Message 11 of 29 , Feb 14, 2001
                          Mou fenetai oti yparxei sovaro provlima me ta Ellinika se e-mail (kai genika
                          me ta diafora programmata gia e-mail gia osous den xrisimopoiou web-mail pou
                          einai mia alli ponemeni istoria).
                          Esti apofasisa na dimiourgiso ena web forum oste na mi vomvardizomaste apo
                          20 e-mail kathimerina (kai xasoume pistous!)

                          http://www.delphi.com/grphp/

                          tha mporoun na mas doun kai aftoi pou einai syxna se ypologistes pou den
                          mporoun na elegksoun to e-mail tous (p.x. sti doulia) kai exei kai SEARCH
                          leitourgia oste na entopizoume palies erotiseis & apantiseis.

                          Osoi pistoi proselthete.

                          Message 12 of 29 , Feb 14, 2001
                            Michael Cohen [saxtus@...] wrote:
                            > Esti apofasisa na dimiourgiso ena web forum oste na mi vomvardizomaste
                            > apo 20 e-mail kathimerina (kai xasoume pistous!)
                            > exei kai SEARCH leitourgia oste na entopizoume palies erotiseis.

                            Mixali,
                            sto URL http://groups.yahoo.com/group/php_greek/ mporeis na kaneis o,ti
                            leitourgia xreiasteis sxetika me to group auto, opws na steileis email, na
                            vreis ola ta emails pou stalikan mexri twra, search, na deis ta members,
                            klp. Malista, patwntas panw de3ia sto "THREAD" anti tou "date" sou deixnei
                            ta emails opws akrivws ta deixnei se ena forum.

                            Ta emails einai kati poly pio ameso apo ena forum. To skeftika kai egw, kai
                            ekatomiria alloi pou xrisimopoioun email groups. Distixws i eutixws, sta
                            forums pou eimai grammenos spania thimamai kai genika asxoloumai na afierwsw
                            xrono.

                            Etsi opios exei alyto provlima me ta ellinika (kati pou den pistevw oti
                            yparxei) mporei na vlepei ta panta apo to web sto pio panw URL. Isws
                            xreiastei na kanei ena neo id sto yahoo, to email pou tha xrisimopoiitai
                            omws tha meinei auto pou exei twra.

                            Dimitris Glezos
                          • Str Mobile
                            Message 13 of 29 , Feb 14, 2001
                              File Michael to site pou edoses leitourgei MONO an
                              exeis free ta cookies. Leptomereia 8a mou peis, giati
                              oxi , 8a sou apantiso!!!

                              Str

                              Message 14 of 29 , Feb 14, 2001

                                http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1861002963/o/qid=982076555/sr=8-1/026-9407864-0161220

                                > )

                                paidia simfono. Auto to biblio to pira parolo pou exo
                                kai allo gia php kai eilikrina einai poli kalogeammeno
                                kai se kapoia simeia dinei akribos tin prosoxi pou
                                prepei. Pera apo auto apo tin www.wrox.com mporeite na
                                katebasete kai ton kodika pou grafei sta biblia, mono
                                kai mono gia na min ka8este na to grafete. Edo pou ta
                                leme me ton idio tropo katebasa kodika kai apo alla
                                biblia xoris na xreiazetai na agoraso to book!!!

                                Na 8eso kai ena erotima mpas kai parei empros to
                                forum. Iparxei tropos na dei kaneis ton kodika tou php
                                opos ton kaname upload? Ksero ksero einai server
                                client kai alla tetoia, alla ego milao mipos iparxei
                                kamia patenta na fainetai o kodikas xoris na trexei
                                prota. Epi eukairias na sas po kai giati to 8elo.
                                Fantasteite ena oraio php/mysql site kapoios na
                                boutiksei me ena tetoio tropo to login kai to pass
                                stin mysql. Paei to site.

                                Prosoxi. Den 8elo na akouso gia ftp kai prosbasi sto
                                server kai alla tetoia. rotao an kserete kapoio tropo
                                na klepsete ton kodika kapoias php selidas.

                                Str

                                a year! http://personal.mail.yahoo.com/
                              • Dimitris Glezos
                                Message 15 of 29 , Feb 14, 2001
                                  Str Mobile [strmobile@...] wrote:
                                  >Iparxei tropos na dei kaneis ton kodika tou php
                                  > opos ton kaname upload?
                                  > mipos iparxei kamia patenta na fainetai o kodikas
                                  > xoris na trexei prota.

                                  O client (browser) zitaei apo ton server (ex apache) ena script. Autos to
                                  stelnei prwta ston php interpreter, o teleutaios tou dinei ena katharo html
                                  kai sou stelnei to katharo html. Den yparxei tropos na "dei" o client to php
                                  script giati auto petsokovetai apo ton interpreter.

                                  > rotao an kserete kapoio tropo
                                  > na klepsete ton kodika kapoias php selidas.

                                  Oxi, kai den tha vgei pote tropos na ginei auto :)

                                  3erei kaneis kapoio free web hosting me PHP4 pou na exei GD library
                                  installed?
                                  (H csoft.net to evgale, den tin sinistw se kanena, xalia support).

                                  Dimitris
                                • Panayotis Vryonis
                                  Message 16 of 29 , Feb 15, 2001
                                    Dimitris Glezos wrote:

> [...]
                                    > script giati auto petsokovetai apo ton interpreter.

                                    > Oxi, kai den tha vgei pote tropos na ginei auto :)

                                    Σωστό αυτό που λέει ο Δημήτρης, υπάρχει όμως
                                    ένα σημείο που θέλει προσοχή. Πολύ συχνά τα "ευαίσθητα"
                                    κομάτια κώδικα, αυτά που περιέχουν τα passwords, usernames κ.λ.
                                    τα βάζουμε σε αρχεία με κατάληξη .inc και τα κάνουμε
                                    include μέσα στις σελίδες php καλώντας τις require(), ή include().
                                    Αν ένα αρχείο με κατάληξη .inc βρήσκεται σε directory που
                                    έχει τις σελιδες μας, μπορεί κάποιος να δει τον κώδικα
                                    (πχ http://www.my-internet-server.com/blablah/conf.inc ).

                                    Για αυτό και καλό είναι τα αρχεία αυτά να μπαίνουν σε directories
                                    από τα οποία δεν "σερβίρει" σελίδες o web server.

                                    Παναγιώτης.