Re: [php_greek] php news script

  • Nicolas
    Message 1 of 5 , Nov 5, 2002
      Giorgo einai poly oraio kai endiaferon to site sou apo plevras periexomenou.
      Oson afora development den exw tes gnoseis alla einai ena aplo kai grigoro site (einai me backoffice pou to douleveis ?)
      2 paromoia site pou exoume stin kypro (alla einai pio poly topikou endiaferontos) einai ta www.moneynet.com.cy kai www.xak.com.cy
      ri3e mia matia mporei na sou aresei kati (auta einai me asp omws :P).

      Gia emena pou eimai 4o etos oikonomika (kai gia osous einai ston tomea auto kai asxolountai me tin agora) katalamvainw ti theleis
      na peis me auta pou grafeis. Isos omws na itan kali idea na evazes ena aplo glossary kai na e3igas me apla logia ti einai merikoi oroi (p.x ta paragoga)
      gia autous pou tora "mpainoun" se auto ton tomea kai prospathoun na katalavoun ti pezei.

      gia xara

      Nicolas