php news script

  • George Kesarios
    Message 1 of 5 , Nov 4, 2002

      Για σας παιδιά

      Έχω ένα site που έχω καταφέρει να το σουλουπώσω μόνος μου σε PHP, My Sql, Apache

      Θα ήθελα όμως να το αλλάξω σε κάτι πιο εμφανίσιμο και ένα καλύτερο engine

      www.market-talk.net

      Υπάρχει κανείς από σας που μπορεί να με βοηθήσει να το βελτιώσω

      Ενδιαφέρομε για ένα ολοκληρωμένο News Script.

      Αν επιμένετε μπορώ και να σας πληρώσω, όχι όμως πολλά [πολύτεκνος :- )))) ]

      Αν ενδιαφέρετε κάποιος και έχει αναπτύξει κάτι ενδιαφέρον ας επικοινωνήσει μαζί

      Thanks

    • Nicolas
      Message 2 of 5 , Nov 5, 2002
        Giorgo einai poly oraio kai endiaferon to site sou apo plevras periexomenou.
        Oson afora development den exw tes gnoseis alla einai ena aplo kai grigoro site (einai me backoffice pou to douleveis ?)
        2 paromoia site pou exoume stin kypro (alla einai pio poly topikou endiaferontos) einai ta www.moneynet.com.cy kai www.xak.com.cy
        ri3e mia matia mporei na sou aresei kati (auta einai me asp omws :P).

        Gia emena pou eimai 4o etos oikonomika (kai gia osous einai ston tomea auto kai asxolountai me tin agora) katalamvainw ti theleis
        na peis me auta pou grafeis. Isos omws na itan kali idea na evazes ena aplo glossary kai na e3igas me apla logia ti einai merikoi oroi (p.x ta paragoga)
        gia autous pou tora "mpainoun" se auto ton tomea kai prospathoun na katalavoun ti pezei.

        gia xara

        Nicolas