Efarmogi diaxeirisis sites ?

  • antonis@freemail.gr
    Message 1 of 13 , Feb 10, 2002
      Geia sas paidia

      einai i prwti fora pou kanw post sto group :-)

      Eimai neos sto php (douleyw kyriws me ASP akoma (kala mi varate :-)...))

      kai exw tin eksis erwtisi :

      Poia efarmogi douleyete gia management oloklirwn sites me php ?
      (Pws einai as poume to Frontpage kai vlepei ti exeis kanei update klp klp)
      (px otan kaneis mia selida rename na psaxnei aytomata kai na stin allazei
      klp)

      Sorry an einai xazo / vareto / xilioeipwmeno to post mou ...
      alla pira tharros apo to last post tou Dimitri :-)

      Antonis

      PS : eida to poll pou eixe ginei panw sto thema prin kamposo kairo

      Message 2 of 13 , Feb 10, 2002
        antonis@... wrote:

> [...]
        klp)
        > (px otan kaneis mia selida rename na psaxnei aytomata kai na stin

        Εμένα με βολεύει για μικρά sites κάτι σαν το jEdit (φοβερός
        cross-platform editor) και το vim. Επίσης χρησιμοποιώ αρκετά τα Editplus
        και Textpad. Κάτι που βολεύει είναι ένα ενσωματωμένο browser-άκι που
        είναι αρκετά χρήσιμο. Για μεγαλύτερα sites και περισσότερους developers
        απαιτείται η χρήση CVS... Κάτι που άμα το μάθεις, θα αρχίσεις να το
        χρησιμοποιείς και για μικρά προγράμματα.

        Μια ωραία συλλογή από PHP editors βρίσκεται εδώ:
        http://www.itworks.demon.co.uk/phpeditors.htm

        Χρήσιμα links:
        Editors: editplus.com textpad.com
        jedit.org vim.org
        Cvs: cvshome.org gnu.org/software/cvs
        wincvs.org/ cvsbook.red-bean.com/cvsbook.html
        Other: phpbuilder.com devshed.com google.com :)

        Κρίμα που αποσύρθηκε από shareware το PHP-Ed... Too good to be true I
        guess. (http://www.nusphere.com/products/phpadv.htm)

        Δημήτρης Γλέζος

        -
        Dept Computer Engineering and Informatics
        University of Patras, Greec (ceid.upatras.gr)

      • Aris Tzafalias
        Message 3 of 13 , Feb 11, 2002
          egw xrisimopoiow to dreamweaver ultradev me to phakt server extension gia php....

          aris

          Message 4 of 13 , Feb 11, 2002
            o sindiasmos dreamweaver ultradev 4 & homesite 5 gia mena is the BEST!

            xrisimopoiw to DW mono gia na sxediasw to layout ths selidas kai epeita ton kodika ton grafw se homesite...

            PS. Ali8eia... me thn metafrash tou manual ti 8a ginei? :P :)

            Message 5 of 13 , Feb 11, 2002
              a nai! kai akti akoma... ti akribws einai to CVS? kapoios mou eipe oti
              "katagrafei" tis allages pou eginan se ena script... ali8eyei? gia doste plz
              perissoteres plirofories :P

> [...]
              > -
              >

              > -
              > Για να διαγραφείτε από τη λίστα, στείλτε ένα email στο:

            • Dimitris Glezos
              Message 6 of 13 , Feb 11, 2002
                Σπέρα!

                Αν ενδιαφέρεται κανείς να βοηθήσει τον Gonik [g0n1k@...], εμένα
                [dimitris@...] και τον Βασίλη Δουρδούνη
                [dourdoun@...] να μεταφράσουμε το manual της PHP στα
                ελληνικά, να σηκώσει το πόδι και να στείλει ένα mail για να οργανωθούμε.

                Gonik [g0n1k@...] wrote:

                > a nai! kai akti akoma... ti akribws einai to CVS? kapoios mou
                > eipe oti "katagrafei" tis allages pou eginan se ena script...
                > ali8eyei? gia doste plz perissoteres plirofories :P

                Το CVS είναι ένα opensource (πάντα) πρόγραμμα που βοηθάει στο
                συγχρονισμό της ανάπτυξης ενός προγράμματος όταν αυτό αποτείται από
                πολλά υπό-projects, scripts και πολλούς προγραμματιστές. Με λίγα λόγια,
                σιγουρεύεται πως όλοι οι προγραμματιστές του project θα έχουνε τον ίδιο
                κώδικα. Όταν αλλάξει ένα από τα 9000 scripts ένας προγραματιστής, ο
                επόμενος που θα μπει και θα κάνει Update το version του κώδικα που έχει,
                το CVS θα βρει ποιο script άλλαξε και θα το πάρει μόνο εκείνο, αντί και
                τα 9000 scripts.

                Η PHP αναπτύσσεται κάτω από την ομπρέλα του CVS, ακόμα και το manual
                της. Μια web εμφάνιση (anonymous login) στο CVS repository της PHP
                μπορεί να βρεθεί εδώ: http://cvs.php.net

                http://www.cvshome.org/project/www/docs/ddCVS.html#aboutcvs
                http://searchvb.techtarget.com/sDefinition/0,,sid8_gci211874,00.html

                subbie\

                -
                High Performance Information Systems Laboratory
                Department of Computer Engineering and Informatics
                University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)

                Message 7 of 13 , Feb 12, 2002
                  ο Gonik έχει και ονοματεπώνυμο : Νίκος Γκουβέρης :)

                  αντε καλέ... κανένας χριστιανός να βοηθήσει???? (να το πει
                  πριν βγει η έκδοση 5 τουλάχιστον :P)

> [...]
                  > -
                  >

                  > -
                  > Για να διαγραφείτε από τη λίστα, στείλτε ένα email στο:

                • subbie777
                  Message 8 of 13 , Feb 27, 2002
                    Ari,

                    mporeis na eksigiseis poly proxeira ti ypostiriksi kanei akrivws
                    aftos o sindiasmos ergaleiwn kai pws tin kanei?

                    Meta pou ta kaneis install, apo pou xeirizesai ton php kwdika?
                    Yparxei ypostiriksi gia automato php compilation xwris external
                    browser/webserver/php?

                    Thanks

                    Dimitris

                    --- In php_greek@y..., "Aris Tzafalias" <tzafalia@y...> wrote:
                    > egw xrisimopoiow to dreamweaver ultradev me to phakt server
                    extension gia php....

                    > aris
                  • Nicolas
                    Message 9 of 13 , Feb 27, 2002
                      dimitri eisai lamer :P

                      Nick

                      Message 10 of 13 , Feb 27, 2002
                        Kai esy pomfologos kai kerasiplokamos.

                        Nikola, tha voithiseis kai esy sti metafrasi tou manual 'H adika kathomai
                        kai se akouw na mou thimizeis kathe fora pou se vlepw poso kala agglika
                        ksereis? :)

                        Dimitris

                        -

                        Message 11 of 13 , Feb 28, 2002
                          re ma pou tis vriskeis autes tis le3eis ? tststs

                          mporw na voithisw stin metafrasi tou manual, gia na mporw na se thimizw kathe fora oti pira to proficiency apo to dimotiko kai oti mporw na dida3w agglika se frontistirio :P

                          Nick
                          Message 12 of 13 , Feb 28, 2002
                            o sindiasmos toy Ultradev kai toy phakt soy epitrepei na oriseis to php os server model otan kanies define
                            ena site sto ultradev (opos kanies gia asp, jsp kai coldfusion).

                            episis to phakt xrisimopoiei mia bibliothiki (adodb) i opia epitrepei na xrisimopoeis idies entoles gia polles baseis dedomenon (mysql, postgress, oracle, ktl) kai oxi tis db-specific entoles poy exei to php (mysql functions, oracle functions ktl).

                            ti soy proteinw na kaneis:

                             - http://mmmysql.sourceforge.net/ o jdbc mysql driver gia na diloneis ti basi sto ODBC ton windows
                             - http://www.firepages.com.au/dev4.htm  paketo poy perilambanei php, apache, mysql ktl.....

                            katevaseta ayta kai meta tha stisoyme tilefoniko rantevou gia step by step an thes giati bariemai na grafw email....

                            aris
> [...]

                            --- In php_greek@y..., "Aris Tzafalias" <tzafalia@y...> wrote:
                            > egw xrisimopoiow to dreamweaver ultradev me to phakt server

                            -
                            Ãéá íá äéáãñáöåßôå áðü ôç ëßóôá, óôåßëôå Ýíá email óôï:

                          • Evelthon Prodromou
                            Message 13 of 13 , Mar 2, 2002
                              Xairete.. prwto mou posting sto group..

                              the story goes like this..
                              exei kaneis dokimasei to Zend Studio 2.0 Client or/and
                              Zend Studio 2.0 Server?
                              aksizoune ta xrimata tous?
                              fainete na kseperna kata poli to wincvs an kai ta
                              lefta tou ponane agria.

                              Evelthon

                              Yahoo! Sports - sign up for Fantasy Baseball
                              http://sports.yahoo.com