Re: [pfaf] HERBALIST APPRENTICE

  • murielle cordemans
    Message 1 of 6 , Nov 1, 2008
      Ik woon in Mortsel!!!!!!!!!!!
      Waar woon jij dan, wanneer mag ik komen kijken??? Waar is het?
      En ja,over eigen schoonheid oordeel ik niet, dat laat ik aan de anderen over, dat is toch veel te persoonlijk.
      Muwgli
      Wie ben jij eigenlijk?HUH????
      Muwgli

      www.QMumu.com

      www.MyArtprofile.com (Qmumu)

      http://queenmumu.blogspot.com/

      Peace and blessings
      Respect to nature
      Wa shamsi wa douhaha

      Message 2 of 6 , Nov 5, 2008
        Hallo moemoe, (HUH ?)

        Dat moet ook lukken he? Dat wist ik verdorie niet!
        Heb me ingeschreven voor je zogenaamde nieuwsbrief, daar staat ook de naam
        die op mijn residentie staat. Dat belachelijk invulformuliertje op je
        webstek, ipv een e-postadres, daar doe ik niet aan mee. Heb je geen gewoon
        huis, tuin en keuken adresje zeg?
        Hoewel ik de indruk heb met een omhooggevallen persoon te maken hebben,
        bewonder ik toch je open manier om je adres en rest van je winkel, publiek
        te maken op je webstek.
        Zelf ben ik redelijk racistisch, nationalistisch, lelijk en klein, heb
        bovendien over kunst een gans andere mening, maar toch nodig ik je uit om
        leerjongen kruidenier te komen spelen op mijn authentiek nieuw struweel.
        (ooit gehoord van au struweel?) Wel met planten waar jij nog nooit over
        gehoord hebt, daar moet je overigens niet absoluut voor in het *out
        there*zijn hoor!
        Hoeve Dieseghem (heb er nog Sousaphone gespeeld) is achter mijn hoek, want
        ik woon in het lelijkste huisje van de Fortstraat, namelijk nummer 10, mijn
        struweel is echter een km van hier, en ben afkomstig uit de Tommeltlaan.
        (eeuwen geleden) Een draagtelefoon heb ik niet, omdat dat niet bij mijn
        inkomen past en ik momenteel door geen bedrijf of vrouw regelmatig moet
        gecontroleerd worden, op die manier, versta je?
        .
        In knullenkroegen kom ik niet, in Mortsel alleen af en toe in De Kroon, voor
        de rest ben ik verslaafd aan plankzeilen, Autocad en keuterboeren op mijn
        struweel. Ben jij overigens al eens verder dan een toeristenreisje van huis
        geweest? Of ben je werkelijk uitgekeken op dit gedoe hier?
        Weet je iets van werken af? Of durf je er al wat dichter bij gaan staan?
        Je bent wel welkom, als je maar beleefd en vriendelijk blijft, want ik heb
        een verschrikkelijke schipper, Gorba genaamd..
        Leo Flandriae

      • Ludd
        Message 3 of 6 , Nov 13, 2008
          Hi Leo,
          Interesting to see that you describe the other person as someone who
          looks down upon others (how do you translate omhooggevallen into
          English), whilst you describe yourself as being a rascist. I suppose you
          are a member of the fascist-nationalist Vlaams Blok. :-(

          I wonder what your attempt to get into this lovely lady's knickers is
          doing on this list?

          Ludd