Re: [pfaf] HERBALIST APPRENTICE

  • Leo Flandriae
    Message 1 of 6 , Nov 1, 2008
      Hallo moe cordemans, wat is dat hier voor ne quisqualis? Als je niet zo ver
      van Mortsel zou wonen mocht je eens naar mijn nieuw struweel komen kijken.
      Ben je ook mooi, of eerder een gewone heks?

    • murielle cordemans
      Message 2 of 6 , Nov 1, 2008
        Ik woon in Mortsel!!!!!!!!!!!
        Waar woon jij dan, wanneer mag ik komen kijken??? Waar is het?
        En ja,over eigen schoonheid oordeel ik niet, dat laat ik aan de anderen over, dat is toch veel te persoonlijk.
        Muwgli
        Wie ben jij eigenlijk?HUH????
        Muwgli

        www.QMumu.com

      • Leoke
        Message 3 of 6 , Nov 5, 2008
          Hallo moemoe, (HUH ?)

          Dat moet ook lukken he? Dat wist ik verdorie niet!
          Heb me ingeschreven voor je zogenaamde nieuwsbrief, daar staat ook de naam
          die op mijn residentie staat. Dat belachelijk invulformuliertje op je
          webstek, ipv een e-postadres, daar doe ik niet aan mee. Heb je geen gewoon
          huis, tuin en keuken adresje zeg?
          Hoewel ik de indruk heb met een omhooggevallen persoon te maken hebben,
          bewonder ik toch je open manier om je adres en rest van je winkel, publiek
          te maken op je webstek.
          Zelf ben ik redelijk racistisch, nationalistisch, lelijk en klein, heb
          bovendien over kunst een gans andere mening, maar toch nodig ik je uit om
          leerjongen kruidenier te komen spelen op mijn authentiek nieuw struweel.
          (ooit gehoord van au struweel?) Wel met planten waar jij nog nooit over
          gehoord hebt, daar moet je overigens niet absoluut voor in het *out
          there*zijn hoor!
          Hoeve Dieseghem (heb er nog Sousaphone gespeeld) is achter mijn hoek, want
          ik woon in het lelijkste huisje van de Fortstraat, namelijk nummer 10, mijn
          struweel is echter een km van hier, en ben afkomstig uit de Tommeltlaan.
          (eeuwen geleden) Een draagtelefoon heb ik niet, omdat dat niet bij mijn
          inkomen past en ik momenteel door geen bedrijf of vrouw regelmatig moet
          gecontroleerd worden, op die manier, versta je?
          .
          In knullenkroegen kom ik niet, in Mortsel alleen af en toe in De Kroon, voor
          de rest ben ik verslaafd aan plankzeilen, Autocad en keuterboeren op mijn
          struweel. Ben jij overigens al eens verder dan een toeristenreisje van huis
          geweest? Of ben je werkelijk uitgekeken op dit gedoe hier?
          Weet je iets van werken af? Of durf je er al wat dichter bij gaan staan?
          Je bent wel welkom, als je maar beleefd en vriendelijk blijft, want ik heb
          een verschrikkelijke schipper, Gorba genaamd..
          Leo Flandriae

        • Ludd
          Message 4 of 6 , Nov 13, 2008
            Hi Leo,
            Interesting to see that you describe the other person as someone who
            looks down upon others (how do you translate omhooggevallen into
            English), whilst you describe yourself as being a rascist. I suppose you
            are a member of the fascist-nationalist Vlaams Blok. :-(

            I wonder what your attempt to get into this lovely lady's knickers is
            doing on this list?

            Ludd