HERBALIST APPRENTICE

  • murielle cordemans
    Message 1 of 6 , Nov 1, 2008
      Hello
      DOes anybdy out there need a herbalist apprentice? I m trying hard to find a herbalist, shaman, a rootwoman, or whatever plantman, who could do with some help from an apprentice?
      Thanks
      I live in Belgium, but I can move anywhere to pursue my dream
      Muwgli

      www.QMumu.com

      www.MyArtprofile.com (Qmumu)

      http://queenmumu.blogspot.com/

      Peace and blessings
      Respect to nature
      Wa shamsi wa douhaha

    • Jim
      Message 2 of 6 , Nov 1, 2008
        sounds k00ky man!

        (sorry!)

        --- In pfaf@yahoogroups.com, murielle cordemans <mumucordemans@...>
        wrote:

> [...]
        could do with some help from an apprentice?
        > Thanks
        > I live in Belgium, but I can move anywhere to pursue my dream

      • Leo Flandriae
        Message 3 of 6 , Nov 1, 2008
          Hallo moe cordemans, wat is dat hier voor ne quisqualis? Als je niet zo ver
          van Mortsel zou wonen mocht je eens naar mijn nieuw struweel komen kijken.
          Ben je ook mooi, of eerder een gewone heks?

        • murielle cordemans
          Message 4 of 6 , Nov 1, 2008
            Ik woon in Mortsel!!!!!!!!!!!
            Waar woon jij dan, wanneer mag ik komen kijken??? Waar is het?
            En ja,over eigen schoonheid oordeel ik niet, dat laat ik aan de anderen over, dat is toch veel te persoonlijk.
            Muwgli
            Wie ben jij eigenlijk?HUH????

          • Leoke
            Message 5 of 6 , Nov 5, 2008
              Hallo moemoe, (HUH ?)

              Dat moet ook lukken he? Dat wist ik verdorie niet!
              Heb me ingeschreven voor je zogenaamde nieuwsbrief, daar staat ook de naam
              die op mijn residentie staat. Dat belachelijk invulformuliertje op je
              webstek, ipv een e-postadres, daar doe ik niet aan mee. Heb je geen gewoon
              huis, tuin en keuken adresje zeg?
              Hoewel ik de indruk heb met een omhooggevallen persoon te maken hebben,
              bewonder ik toch je open manier om je adres en rest van je winkel, publiek
              te maken op je webstek.
              Zelf ben ik redelijk racistisch, nationalistisch, lelijk en klein, heb
              bovendien over kunst een gans andere mening, maar toch nodig ik je uit om
              leerjongen kruidenier te komen spelen op mijn authentiek nieuw struweel.
              (ooit gehoord van au struweel?) Wel met planten waar jij nog nooit over
              gehoord hebt, daar moet je overigens niet absoluut voor in het *out
              there*zijn hoor!
              Hoeve Dieseghem (heb er nog Sousaphone gespeeld) is achter mijn hoek, want
              ik woon in het lelijkste huisje van de Fortstraat, namelijk nummer 10, mijn
              struweel is echter een km van hier, en ben afkomstig uit de Tommeltlaan.
              (eeuwen geleden) Een draagtelefoon heb ik niet, omdat dat niet bij mijn
              inkomen past en ik momenteel door geen bedrijf of vrouw regelmatig moet
              gecontroleerd worden, op die manier, versta je?
              .
              In knullenkroegen kom ik niet, in Mortsel alleen af en toe in De Kroon, voor
              de rest ben ik verslaafd aan plankzeilen, Autocad en keuterboeren op mijn
              struweel. Ben jij overigens al eens verder dan een toeristenreisje van huis
              geweest? Of ben je werkelijk uitgekeken op dit gedoe hier?
              Weet je iets van werken af? Of durf je er al wat dichter bij gaan staan?
              Je bent wel welkom, als je maar beleefd en vriendelijk blijft, want ik heb
              een verschrikkelijke schipper, Gorba genaamd..
              Leo Flandriae

            • Ludd
              Message 6 of 6 , Nov 13, 2008
                Hi Leo,
                Interesting to see that you describe the other person as someone who
                looks down upon others (how do you translate omhooggevallen into
                English), whilst you describe yourself as being a rascist. I suppose you
                are a member of the fascist-nationalist Vlaams Blok. :-(

                I wonder what your attempt to get into this lovely lady's knickers is
                doing on this list?

                Ludd