Re: [perseus_SDR] RE: [] SDR-Radio.com Proudly Presents...

  • Rein Faber
    Message 1 of 40 , Feb 1, 2013
      Op 1-2-2013 22:56, Guido Schotmans schreef:

      Hallo Rein,

      Ik had nog een Mestor file online. Heb de link al aan Simon doorgespeeld, dus daar moet je geen zorgen over maken.  Heb je dat fenomeen met alle Mestor files in SDR-Radio?

      Guido.

      Hallo Guido,

      Dank voor je hulp. Mijn file van 1 Giga is waarschijnlijk te groot voor dropbox.
      Ik heb het met een aantal files meegemaakt. Soms is het zelfde file ook
      normaal te beluisteren. Erg vreemd fenomeen. Ook bij VFO tuning springt
      de frequentie aanduiding spontaan 50 khz terug.

      Rein.
    • Guido Schotmans
      Message 40 of 40 , Feb 1, 2013
        Yes, I've tested is now as well and indeed there are weird things happening. RTBF 621 is appearing on 671 kHz and when trying to click the VFO, it jumps back by 50 kHz. Must have to do with the part that is going below 0 kHz in these files.

        73,

        Guido.

[...]

        Geen virus gevonden in dit bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 2013.0.2897 / Virusdatabase: 2639/6070 - datum van uitgifte: 01/31/13