RE: [perseus_SDR] RE: [] SDR-Radio.com Proudly Presents...

  • Guido Schotmans
    Message 1 of 40 , Feb 1, 2013
      Sorry ment to sent this as pm.

      Guido.

      Van: perseus_SDR@yahoogroups.com [mailto:perseus_SDR@yahoogroups.com] Namens Guido Schotmans
      Verzonden: vrijdag 1 februari 2013 22:57
      Aan: perseus_SDR@yahoogroups.com
      Onderwerp: [perseus_SDR] RE: [] SDR-Radio.com Proudly Presents...

      Hallo Rein,

      Ik had nog een Mestor file online. Heb de link al aan Simon doorgespeeld, dus daar moet je geen zorgen over maken.  Heb je dat fenomeen met alle Mestor files in SDR-Radio?

      Guido.

      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2013.0.2897 / Virusdatabase: 2639/6070 - datum van uitgifte: 01/31/13

    • Guido Schotmans
      Message 40 of 40 , Feb 1, 2013
        Yes, I've tested is now as well and indeed there are weird things happening. RTBF 621 is appearing on 671 kHz and when trying to click the VFO, it jumps back by 50 kHz. Must have to do with the part that is going below 0 kHz in these files.

        73,

        Guido.