  • VINILKOSMO /EUROKKA
    Message 1 of 2 , Mar 1, 2003
      . "ESPERANTO LINGVO ARTA" EN RUSIO

      Novosibirsk (Siberio, Rusio), de la 5a ghis la 9a de Marto: 15a "Esperanto
      Lingvo Arta" (EoLA). Konkursoj pri kantado, poezio, teatro, manlaborajhoj;
      ekskurso al la urbo; ktp. Informoj: <http://www.eola15.by.ru>. Alighoj:
      <garik@...> au <katka@...>.

      (Laux informo en Tejo Aktuale)
      redissendas al per esperanto-muzuiko Floreal Martorell
    • Rogerio Grilo
      Message 2 of 2 , Mar 20, 2003
        Saluton, Flo!

        Mi havos liberajn tagojn dum la "sankta semajnfino",
        kaj mi ekpensis en la ebleco surbendigi la vocxojn de
        miaj novaj kantoj en via studio!

        Mi volas scii se Vinilkosmo interesigxas por produkti
        mian albumon... Mi jam havas fotojn pretajn por la
        kovrilo, kaj ankaux mi sxatus meti "Saluton" kaj
        komponi novajn verkojn.

        Skibu min!

        ROGxER
        rgrilo@...

        Busca Yahoo!
        O serviço de busca mais completo da Internet. O que você pensar o Yahoo! encontra.
        http://br.busca.yahoo.com/