Festa semajno por improvizi gitaron kaj lerni pri ekzotikaj gamoj

  • bertoschumann
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2011
      Dum FESTO en kastelo Greziljono http://www.festo.lautre.net/
      eblas auskulti bonan E-muzikon.
      Post FESTO okoazos PostFesto, nome festa semajno por junuloj, infanoj kaj familioj. Tiam eblas fari bonas muzikon.

      Vidu detale:
      http://gresillon.org/spip.php?rubrique8&lang=eo#S4

      Tie klaku al nomo de tio kio vin interesas:

      Jean-Pierre Poulin - Gitara kaj basgitara kurso pri akordoj, notoj, kaj gamoj ; komuna ludado laÅ­ viaj muzikstilaj preferoj

      Jean-Pierre Poulin - Improvizado de muzikaj gamoj kun viaj instrumentoj ; esplorado de muzikaj etosoj el la tuta tero

      Jean-Luc Kristos - Kantu ni ! Dancu ni !

      Por pli la informoj pri la varia somera programo de kastelo Greziljono, konsultu http://gresillon.org
      au skribu rekte al bertox@...

      Bert