Forpaso

  • Sezonoj
    Message 1 of 2 , Sep 21, 2005
      La 15an de septembro forpasis Franko Luin, la kreinto de la retejo
      "E-librejo", kiun multaj el ni uzis kiel fonton de interesaj tekstoj
      bele enpaghigitaj.

      Funebre,
      AlKo

      -------
      Halina Gorecka & Aleksander Korzhenkov
      La Ondo de Esperanto / Sezonoj / Balta Esperanto-Forumo / Liro
      RU-236039 Kaliningrad ab. ja. 1248, Ruslando
      Rete: sezonoj@...
      Eo: http://www.esperanto.org/Ondo/
      Ruse: http://users.gazinter.net/sezonoj/
      Telefono: (0112) 656033
    • Batzaya Tsetseg-Ulziin
      Message 2 of 2 , Sep 22, 2005
        Karaj samlistanoj!
        Nome de mongolaj E-istoj mi kaj ankau aliaj mongolaj E-istoj espimas niajn tutkorajn funebrojn pro la
        forpaso de karmemora Franko Luin.
        Ni chiuj vere bedauras ke,ni perdis niajn unu el la plej karaj kaj valoroj perloj.
        Franko Luin multe verkis kaj multe servis por la bono de E-komunumo.Mi mem klare memoras ke,li
        verkis tre valoran informan hejmpaghon pri nacilingvaj gazetoj kaj jxurnaloj.
        Ni chiuj preghas ke,eternan pacan dormon al karmemora Franko Luin!
        Funebre, Batzaya kaj aliaj mongolaj E-istoj.

> [...]
        >Halina Gorecka & Aleksander Korzhenkov
        >La Ondo de Esperanto / Sezonoj / Balta Esperanto-Forumo / Liro
        >RU-236039 Kaliningrad ab. ja. 1248, Ruslando

        ---
        [E-mail protection by MagicNet with Declude virus scanning software.]