Ref.:mia patrino forpasis

  • Jawaid Eahsan
    Message 1 of 1 , Jul 13, 2002
      Karaj
      Edvige Ackermann,HORI Yasuo ,Renato Corsetti,Michela
      Lipari ,Elmer Escoto ,Flory WITDOECKT ,Martha,
      Phil Dorcas, Andres Turrisi , Jorge Luis Guti�rrez ,
      Rafael Despradel, Gradimir Kragic,Andres Turrisi,
      Ans Bakker-ten Hagen, Hamzeh Shafiee , OSIOKA
      Moritaka,Reza Kheir-khah ,Atilio ORELLANA ROJAS ,
      Renato Corsetti * ,Trevor Steele ,John Vella-Bondin,
      Maritza Guti�rrez ,Juan Ram�n Rodr�guez ,
      TAHIRA Masako ,Amri Wandel, Juan E. Bachrich ,
      Christian Lavarenne , Jennifer Bishop ,
      TAKEUTI Yosikazu , Wu Guojiang + OSIOKA Moritaka,
      Fani Mihaylova ,Emiliya Peychinova ,A Giridhar RAO ,
      Redakcio de El Popola Chinio ,Santiago Alvarez

      Je 3-a de julio,mi informis;
      Hodiaux,Julio 3,2002,mia patrino forpasis.
      Bv.pardoni ke post la dato mi ne povis skribis ion!
      Mi dankas vin pro viaj fortdonaj mesagxoj.
      FAKTE,MI NE POVAS DANKI VIN.
      Pli ol Tridek (30) mesagxojn atingis min kvankam
      mi ne povis informi al cxiuj geesperantistoj kiuj
      ofte sendas aux iam sendis min iun
      esperanto-mesagxon . .
      Post 3-a de julio,mia ret-posxtkesto kompletigxis
      dufoj,estas eblo ke kelkaj ret-mesagxoj reiris.Se mi
      skribis vian nomon,tion signifas ke mi ricevis vian
      mesagxon,kaj bonhavas en mia retposxtkesto.
      La esperantistoj kiuj ne legas nomojn,kaj ricevis
      iliajn mesagxojn,bv.resendi la mesagxojn al mi,mi
      petas.

      Jawaid Eahsan/Pakistano.
      saluton123@...

      P.S.
      1.Pardonon se vi ricevas la mesagxon du aux
      plurfoj.
      2.alvenis 4 ret-mesagxoj de pakistanaj esperantistoj

      Yahoo! Autos - Get free new car price quotes
      http://autos.yahoo.com