Forpaso de R. Kent Jones

  • ludovikovilhelmo
    Message 1 of 1 , Mar 2, 2004
      Mi jxus legis pri la forpaso de R. Kent Jones, laux mesagxo de la
      reta forumo "REAGO":

      Mi metas tiun-cxi novajxon en tiun-cxi forumon pri BAZA SCIENCO cxar
      S-ro Jones, krom granda aktivulo en la Esperanto Societo de Cxikago,
      kaj por la enkonduko de Esperanto en Aviado, estis ankaux, kune kun
      S-ro D.A. Portman, gvidanto de la teamo kiu tradukis en Esperanton
      la libron: "Gxenerala, Organika, kaj Biologia Kemio", de la auxtoroj
      H.S. Stoker kaj M.R. Slabaugh, Libro kiun eble kelkaj el vi konas.

      La unua (cxu unika?) eldono de la libro estis en 1988.

      - - -

      Luis Guillermo RESTREPO RIVAS