Invito - TEC

  • Lucas Yassumura
    Message 1 of 1 , Nov 5, 2003
      Estimataj Gesamideanoj, Salutojn!

      Mi estas Lucas YASSUMURA, 34 jarag'a esperantisto el urbo Jundiaí
      (prononco: j'un-dja-JI), s'tato Sao Paulo, Brazilo. Esperantig'inte en
      1982, mi c'efe fokusigis miajn pro-esperantajn agojn por la regiono, kie
      mi log'as.

      Lastatempe, dum konversacioj kun D-ro Renato CORSETTI, la nuna
      prezidanto de UEA, li diris al mi ke necesas (re)aktivigi la
      Terminologian Esperanto-Centron, kiu iam estis komencita de altvaloraj
      esperantistoj.

      Mi havas kelkan sperton pri la temo pro miaj antau'aj profesiaj laboroj.
      Pro tio mi diras ke Terminologio ja ne estas facila laboro; c'iuj, kiuj
      laboras au' havas la oportunecon labori kun g'i (per ISO, DIN, JIS, ABNT
      kaj aliaj), scias, ke ne c'iam oni havas komunajn starpunktojn inter la
      gekolegoj de tia laboro.

      Tamen, mi konscias, ke nia Esperanto urg'e bezonas la Terminologian
      Esperanto-Centron, por ke ni povu kunordigi la laborojn pri novaj
      diversfakaj vortoj kaj esprimoj.

      Pro tio estas, ke mi invitas c'iujn, kiuj volas scii pri la temo, ke
      bonvolu alig'i al la listo pri Terminologio per senteksta mesag'o al c'i
      tiu adreso: (terminologio-subscribe@yahoogroups.com).

      Dum ni enkondukos niajn diskutadojn en la listo, ni povos prepari la
      labor-planon por TEC, kaj disponigi g'in al c'iuj, kiuj ankau' konscias
      pri tia grava karaktero de nia Esperanto.

      Eventuale ni povos starigi la Centron en formo de Virtuala Terminologia
      Esperanto-Centro. Mi jam preparis provizoran kaj senpagan retejon por
      g'i, kiun vi povos trovi c'e www.terminologio.subito.cc. Nun mi serc'as
      kompetentajn kaj volontulajn kunlaborantojn, kiuj helpos konstrui nian
      pag'aron por TEC.

      Ni komencos modeste, kaj g'uste nun necesas la aperon de homoj kiuj:
      - konas la terminologian problemaron au' vere VOLAS instruig'i pri g'i;
      - konas la Esperanto-movadon kaj lau'eble la mispas'ojn de iama TEC;
      - regas la lingvon altnivele;
      - havas organizajn kapablojn;
      - kapablas teame labori (kunlabori en skipo);
      - pretas persiste labori.

      Se vi plenumas tiajn kondi'cojn, kaj volas fari ion por nia
      Esperanto-movado, mi invitas vin, kaj kalkulas je vi c'iuj.

      Ni memoru pri la vortoj de Zamenhof: "venos iam la tempo, kiam
      Esperanto, farig'ante posedaj'o de la tuta homaro, perdos sian
      karakteron idean; tiam g'i farig'os jam nur lingvo". Eble tiu tempo jam
      venis.

      Mi deziras al c'iuj Sukceson, Pacon kaj Prosperon!

      Lucas Yassumura
      luko@...
      Jundiaí, SP - Brasil/Brazilo
      www.nesto.subito.cc