Re: [Es.Bz.Sc] Traduko kaj Kopirajto

  • Fred Meyer III
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2003
      Kara S-ro Soroushian,

      Mi ne plu instruas cxe universitato, do mi ne estas profesoro; sed
      dankon por la honoro. Mi laboras en la silicia industrio. Mi estas
      sperta pri malpurajxoj kaj difektoj en silico.

      Ni devas komenci, do mi skribas al vi aparte pri elektado de artikoloj.
      Mi esperas ke aliaj kunlaboru kun ni.

      Respekte,
      Fred