libro pri kemio

  • rfauch2002 <rfauch2002@yahoo.com>
    Message 1 of 3 , Jan 1, 2003
      Mi estas interesiĝ pri aĉet* la kemio libro skrib* en Esperanto al
      helpo mi lern scienco vortenhavo. Povas iu sciig mi kiel* mi povas
      ordo ĝi?

      Ankaŭ, mi estas scienco instruisto. Mi kvalifik* aliĝi la ISAE?
      Kiel mi povas akir* membriĝo informoj?

      Multajn dankojn
    • Donald J. HARLOW
      Message 2 of 3 , Jan 1, 2003
        Je 09.28 ptm 2003.01.01 +0000, vi skribis
        >Mi estas interesiĝ pri aĉet* la kemio libro skrib* en Esperanto al
        >helpo mi lern scienco vortenhavo. Povas iu sciig mi kiel* mi povas
        >ordo ĝi?

        Ekzistas tia libro, jam suficxe (20 jarojn, almenaux) malnova; sed mi
        opinias, ke gxi ne estas havebla per ordinaraj libroservoj. Trovigxas, se
        mi ne eraras, manuskripta ekzemplero en la oficejo de ELNA (Esperanto-Ligo
        por Norda Ameriko), kaj eble vi povus arangxi ricevi kopion. Demandu pri
        tio al elna@..., kun indikoj pri tio, en kiu parto de la
        mondo vi trovigxas.

        -- Don HARLOW
        http://www.webcom.com/~donh/don/don.html

        Pasis longa voj'
        Iri æi tien de for;
        Pasis longa temp',
        Sed alvenas mia hor' ...

        Literatura¼oj: http://donh.best.vwh.net/Esperanto/Literaturo
      • Tonyo del Barrio
        Message 3 of 3 , Jan 10, 2003
          Saluton,

          De: <rfauch2002@...

          >Mi estas interesiĝ pri aÄ?et* la kemio libro skrib* en Esperanto al
          >helpo mi lern scienco vortenhavo. Povas iu sciig mi kiel* mi povas
          >ordo ĝi?

          Vi povas vidi la libron kiun menciis la mesagho antaua al la via.
          http://www.speakeasy.org/~rbh1s/kem/
          Mi vidis ke ghi estas tre kompleta (kvankam mi ne estas hhemiisto)

          >Ankaŭ, mi estas scienco instruisto. Mi kvalifik* aliĝi la ISAE?
          >Kiel mi povas akir* membriĝo informoj?

          Lau Scienca Revuo, la adresoj estas:
          Prezidanto: Rudiger Sachs: IsaeSachs (che) aol.com
          Vicprezidanto: Otto Haszpra: haot (che) freemail.hu
          Kompreneble, (che) signifas @

          Samideane,
          Tonyo