La 21-a jarcento

  • Behrouz Soroushian
    Message 1 of 1 , Jul 26, 2002
      Geamikoj saluton,

      Cxi-sube mi sendas mesagxon antaue sendita al la listo
      Universitato pri labor-komenco de Libera Europia
      Universitato en Komarno, kiu eble anstatauigxos
      anstatau AIS. Estas bedaurinda ke ni ne estis preta
      por prezenti bazajn sciencojn kiel la fiziko, kemio,
      biologio kaj matematiko. Mi estas optimisma. Ni havas
      100-jaroj tempo por labori cxi rilate kaj pretigi nin
      por tiu evento.

      Mi timas ke la vevonta monato estos kiel la pasinta
      sen kontribuo. Tamen bonan tagon kaj gxojan laboron.

      Amike, Behrouz

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
      Karaj gekolegoj,

      AIS fondos en septembro kune kun
      la Lucian-Blaga-Universitato Sibiu/Hermannstadt(RO)
      kaj
      la Filozofo-Konstantin-Universitato Nitra(SK)

      novan universitaton en Komarno(SK) kun la nomo
      Libera Europia Universitato "Academia Kelemantia".
      (mallonge: UNI-KEL)

      G^i havos komence 3 fakultatojn:
      (1) Internacia Fakultato por Interfakaj Studoj,
      Scienc-revizio kaj
      Universitata Pedagogio
      (2) Europia Fakultato por Minoritataj Kulturoj,
      Kulturprotektado kaj
      Koncertigita Europa Evoluigado
      (3) Transnacia Fakultato por la Mondvasta Dialogo
      inter la Kulturoj

      La prezidanto de AIS, OProf. Dr.hab. H.Frank, petis
      min diskonigi la
      informon,
      "ke chiuj, kiuj akiris che AIS studentan legitimilon
      au ghin akiros
      komence de
      SUS 25, estu liberigataj de enskribigh- kaj
      kurskotizoj dum la unua
      semestro de
      UNI-KEL"

      Afable salutas
      Dieter Quednau
      --

      Prof. Dr. H.D.Quednau Technische Universitaet Muenchen
      Am Hochanger 13 Forstwissenschaftliche Fakultaet