Bonajn Sciencajn legadojn

  • Behrouz Soroushian
    Message 1 of 2 , Feb 4, 2002
      Karaj geamikoj,

      Mi estas reveninta kaj leginta mesagxojn kiuj alvenis
      al la listo dum tempo en kiu mi ne havis alireblecon
      al la interreto. Bedaurinde ne estis multe da
      mesagxoj!

      La listanoj ne intersxangxis novajxojn kaj sciajxojn
      sciencajn. Mi ne scias kiom nia laboro vin placxas.
      Sed se vi sxatas sciencojn kaj apliko de Esperanto en
      scienco bonvole skribu mesagxojn cxi tiu rilate.

      Mi reskribos sciencajn novajxojn ekde morgau.

      Dankegon, via amiko,

      Behrouz SOROUSHIAN

        From: dg5jwa@ve7tsi.#scbc.bc.can.noam
        To: per-esperanto-bazascienco@yahoogroups.com

        Estimata BEhrouz!
        Mi, Jozefo WOZNICZKA el Eschwege proksime de Kassel, alte aprezas vian
        lauxdindan agadon en nia scienca rondo! Mi estante ingxeniero pri
        lauxdindan agadon en nia scienca rondo! Estante ingxeniero pri
        elektrotekniko kaj termodinamiko, kvankam jam 76-jara, mi da�re kun fervoro
        interesigxas pri teknikaj aferoj el chiuj sciencaj kampoj.
        En nia urbeto same fervore agas mia amiko prof. d-ro S., kiu redaktas kaj
        eldonadas esperantlingvan Sciencan Revuon, nun kvarfoje jare. Mi estas gxie
        eldonadas esperantlingvan Sciencan Revuon, nun kvarfoje jare. Mi estas gxia
        korektanto.
        Mi estas ankau licensa radioamatoro, pro tio mia stranga retadreso!
        Fartu bone kaj agu vigle!
        Kun samideanaj salutoj restas Jozefo kun Irene, mia edzino, same fervora
        Esperantistino.