Cxu iu volas fari tion?!

  • Behrouz Soroushian
    Message 1 of 2 , Dec 1 7:16 AM
      KVANTUMA VIANDO, PRI LA VIVO EN LA KVANTUMA NIVELO,

      Saluton,

      Mi jxus trovis interesan hejmopagxon :

      http://pages.prodigy.net/sullydog/archives/qm/qm6.htm

      Kvankam gxi estas longa kaj ne estas novajxo tamen
      taugas tradukon en Esperanto. Cxu el niaj
      biologistoj(se ni havas unu el ilin) iu
      sxatas/volas/havas liberan tempon (por) enesperantigi
      gxin. Se ne, cxu vi sxatas ke mi fari tion?

      Alia afero:

      Mi reiros al Irano de la 25an decembro gxis post la
      20an de Januaro kaj eble mi ne havos alireblecon al la
      interreto tie. Do dum tiu periodo vi sentu vin kiel
      prizorgantoj kaj faru la necesajxojn.

      Dankon, Amike via,

      Behrouz SOROUSHIAN

    • Lars Soezueer
      Message 2 of 2 , Dec 3 3:37 AM
        Karaj sciencistoj kaj astronomoj!

        En news://soc.culture.esperanto jxus rekomendis
        Renato Corsetti plurajn TTT-ejojn cxinajn.

        En unu el ili mi trovis belan kolekton de
        artikoloj pri diversaj sciencaj temoj.
        Jen la adreso, gxuu!

        http://www.espero.com.cn/epch/aliaj/kejiao/kejiao3.htm

        Lars

        --
        Lars S"oz"uer |oficejo:DESY HERA-B konstr.61 cxmb.116
        Max-Zelck-Str. 11| Notkestr. 85