Re: [Es.Bz.Sc] SETI Chu ni estas solaj en la kosmo?

  • Bert Schumann
    Message 1 of 3 , Oct 11, 2012
      Mi ne kredas, ke ni estas la solaj vivaĵoj inter tiom da galaksioj.
      Mi supoazas, ke aliaj estaĵoj jam vizitis nian planedon, daŭre observas
      nin, eble ie loĝas.
      Post sufiĉa legado pri NIFOj en interreto, mi preferas neniam rekonti ilin,
      ĉar ni estus iliaj dorlotataj dombestoj aŭ ekspluatataj kortobestoj.
      Bert

      --
      Salutas Bert SCHUMANN

      AUTUNE, pasigu la oktobrofinan ferion tutfamilie en Greziljono.
      Detaloj en gresillon.org/autune

      .
      .
      .

    • dj4pg
      Message 2 of 3 , Oct 14, 2012
        kara Bert, mi ne okupas pri viaj aspektoj de la afero.
        Kiel mi skribis, min interesas la eblecoj ricevi radiosignalojn.
        Mi estas spertulo, ingheniero pri radiotekniko.
        Detaloj pri scienca SETI trovigxas en la Vikipedio.