SETI Chu ni estas solaj en la kosmo?

  • dj4pg
    Message 1 of 3 , Oct 11, 2012
      mi interesighas pri la temo SETI, speciale el la vidpunkto de sendado kaj ricevado de radio-signaloj.
      Mi havas novan ideon, estas preparanta dokumenton.
      Kiu alia ankau interesighas, volas intershanghi ideojn?
    • Bert Schumann
      Message 2 of 3 , Oct 11, 2012
        Mi ne kredas, ke ni estas la solaj vivaĵoj inter tiom da galaksioj.
        Mi supoazas, ke aliaj estaĵoj jam vizitis nian planedon, daŭre observas
        nin, eble ie loĝas.
        Post sufiĉa legado pri NIFOj en interreto, mi preferas neniam rekonti ilin,
        ĉar ni estus iliaj dorlotataj dombestoj aŭ ekspluatataj kortobestoj.
        Bert

        --
        Salutas Bert SCHUMANN

        AUTUNE, pasigu la oktobrofinan ferion tutfamilie en Greziljono.
        Detaloj en gresillon.org/autune

        .
        .
        .

      • dj4pg
        Message 3 of 3 , Oct 14, 2012
          kara Bert, mi ne okupas pri viaj aspektoj de la afero.
          Kiel mi skribis, min interesas la eblecoj ricevi radiosignalojn.
          Mi estas spertulo, ingheniero pri radiotekniko.
          Detaloj pri scienca SETI trovigxas en la Vikipedio.