Nova Revuo: Vibro kaj Vivo

  • Filipe de Moraes Paiva
    Message 1 of 1 , Jul 9, 2010
      Saluton Amikoj. (Leia o texto em português mais abaixo - portugale malsupre)

      Mi nun eldonas novan revuon aŭ revueton en Esperanto. Tute simpla. Estas
      revuo de 4 paĝoj de formato A5, do presebla en 1 paperfolio de formato A4,
      fronto kaj malfronto. Eble monate, eble pli, eble malpli. Kutime havos 1
      artikolon. Mi mem presas kaj disdonas ĝin, de mano al mano, en mia lernejo,
      al miaj amikoj ktp. Ĝi estas ankaŭ en interreto ĉe
      http://sites.google.com/site/vibrokajvivo
      , formate PDF; oni povas kopii kaj presi ĝin, fronte kaj malfronte. Nomiĝas
      Vibro kaj Vivo (aŭ Vivo kaj Vibro) - Esperanto per Gutoj de Saĝo. Estas
      revuo de scienco, arto kaj ĝenerala saĝo, populare. La eldonanto estas mi,
      el Vin Esperanto Klubo Colégio Pedro II (VEKCPII).

      Numero 1 de 2010/julio/14 estas jam presita kun artikolo: "La Fiziko de
      Pandero - I" de Filipe de Moraes Paiva kaj Antonio F.F. Teixeira. Numero 2
      de 2010/aŭgusto/01 estas jam farita sed ne presita kun artikolo "La Fiziko
      de Pandero -II", samaj aŭtoroj.

      (Em português - portugale)

      Eu agora edito nova revista ou revisteto em Esperanto. Muito simples. É uma
      revista de 4 páginas em formato A5, então pode ser impressa em uma folha de
      papel formato A4, frente e verso. Possivelmente mensal, possivelmente mais,
      possivelmente menos. Usualmente terá 1 artigo. Eu mesmo imprimo e distribuo,
      de mão en mão, na minha escola, aos amigos etc. Ela está também na interrede
      em
      http://sites.google.com/site/vibrokajvivo
      , em formato PDF; pode-se copiá-la e imprimí-la, frente e verso. Chama-se
      "Vibração e Vida (ou Vida e Vibração) - Esperanto por Gotas de Sabedoria. É
      uma revista de ciências artes e sabedoria em geral. O editor sou eu, do
      Clube de Esperanto do Colégio Pedro II (VEKCPII).

      O número 1 de 2010/júlio/14 já está impresso com o artigo "A Física do
      Pandeiro - I" de Filipe de Moraes Paiva e Antonio F.F. Teixeira". O número 2
      de 2010/agosto/01 já está pronto mas não impresso com o artigo "A Física do
      Pandeiro - II", mesmos autores.

      Brakumoj kaj kisojn,
      Filipe

      --
      Prof. Filipe de Moraes Paiva, prof.fmpaiva@... , fmpaiva@...
      Departamento de Física, Colégio Pedro II - U.E. Humaitá II