Nova artikolo pri fiziko

  • Filipe de Moraes Paiva
    Message 1 of 2 , May 4, 2008
      Saluton,
      Mi (Filipe) kaj Teixeira ^jus publikigis novan artikolon pri Fiziko:
      "Relativeca Dopplera efiko inter du akcelataj korpoj - I". La
      artikolo aperas en arxiv.org, Esperante, kaj en Centro Brasileiro de
      Pesquisas Físicas (CBPF , http://www.cbpf.br ), dulingve (Esperante kaj
      portugale):

      Esperante: http://arxiv.org/abs/0801.2290

      Dulingve (Esperante kaj Portugale):
      ftp://ftp.biblioteca.cbpf.br/pub/apub/nf/2008/nf00108.pdf

      Dankon, Filipe

      --
      Orkuta komunumo "Komencanto de Esperanto"
      http://www.orkut.com/Community.aspx?cmm=51373078

      Prof. Filipe de Moraes Paiva, prof.fmpaiva@... , fmpaiva@...
      Departamento de Física, Colégio Pedro II - U.E. Humaitá II
      http://br.geocities.com/prof.fmpaiva
      Grupo de Esperanto do Leblon

    • Szilvasi Laszlo
      Message 2 of 2 , May 6, 2008
        Kun gxojo mi aldonis la artikolon al STEB.

        Kun salutoj

        Szilvási László
        http://www.eventoj.hu/steb/