RE: [Es.Bz.Sc] kemia termino

  • Miguel Hernandez des
    Message 1 of 3 , Nov 11, 2007
      Mi sercxis gxin en la 7-a eldono de "Kemia Internacia Vortaro" kaj trovis jene:
      - Sorpata acido
      - Sorpinata acido

      La afero estas ke ne venas la formulo, do, mi ne scias cxu vere temas pri la acido C6H8O2.

      Mi ankaux trovis jene:
      - sorbozo: optike aktiva sakarido, keto-heksozo; de iu sorpa arbo (Sorbus aucuparia) {sorpozo}.

      Cxi tion mi trovis en la retpagxo:
      http://eventoj.freeweb.hu/steb/kemio/doug-portmann/kemio-glosaro.htm

      Do, se la arbo nomigxas sorpa arbo, eble la plej tauxga nomo por la acido estas sorpa acido.

      Dirk Bindmann <dirk_bindmann@...> escribió: Karaj,

      chu iu posedas sufiche ampleksan kemian terminaron kaj povas sendi al
      mi taugan terminon por la acido C6H8O2? Eble: "sorpa acido", sed mi
      estas nefakulo. Jen la nomo en kelkaj lingvoj: Sorbinsaeure (de),
      sorbic acid (en), acide sorbique (fr), acido sorbico (it).

      En la rete havebla kemia vortaro de Shvarc mi jam serchis:
      http://www.fw.hu/eventoj/steb/vortaroj/rusa-esp-kemia-vortaro.zip

      Danke
      Dirk