Re: [Es.Bz.Sc] Abako

  • Mauro La Torre
    Message 1 of 5 , Sep 2, 2007
      Kara Felipe,

      en pasinta marto (2007-03-27) vi skribis:

      >Cxu iu uzas tiun mirindan ilon cxi tie? Cxu en la venonta kongreso oni
      >prezentos tiun temon, kiu estas tre tradicia en Japanio? Mi eklernas
      >uzi la japanan modelon, Sorobano. Cxu ekzistas faka grupo pri tio?

      Dum la UKE en Jokohamo mi c^eestis lecionon pri
      sorobano, fare de Kimie Markarian: tre interesa sperto!
      Partoprenis ankau^ japanaj infanoj de
      sorobanlernejo, kiuj montris nekredeblajn
      kapablojn, ne nur pri tiu kalkulilo, sed ec^ pri mensa kalkulado.

      Por nun sufic^u, sed se interesas iun ni povas iom profundigi la temon

      amike, mau^ro la torre

      Mauro La Torre
      Dipartimento Scienze dell'Educazione, Università Roma Tre
      Via Madonna dei Monti, 40, IT-00184 Roma
      tel. +39 -06 5733 9660
      <mauro.latorre@...>