Esperanto en Brazila Centro de Fizaka Esplorado

  • Filipe de Moraes Paiva
    Message 1 of 1 , Jun 7, 2007
      Saluton,
      Centro Brasileiro de Pesquisas Físicas (CBPF), en Rio de Janeiro, invitis
      min por prezenti prelegon en nova ciklo de prelegoj kreita per la biblioteko
      je majo kaj nomata "Física et al." (Fiziko kaj alio). Vere pritraktas pri ne
      formalaj prelegoj kiuj celas popularigi la bibliotekon kaj diskuti ne tro
      fizikajn temojn. Mia prelego estos je a^ugusto kaj la temo kiun mi elektis
      estas: "Internacia lingvo Esperanto kaj disvastigo de scienco". Mi dankas
      pro iu ajn informo kaj sugesto kiu helpos la bonan akcepton de Esperanto per
      la a^udienco de mia prelego.

      Dankon,
      Filipe

      --
      Prof. Filipe de Moraes Paiva, prof.fmpaiva@... , fmpaiva@...
      Departamento de Física, Colégio Pedro II - U.E. Humaitá II