ISAE, Scienca Revuo

  • Hans Welling
    Message 1 of 5 , Apr 12, 2007
      Du novaj kajeroj de la Scienca Revuo, de ISAE Internacia Scienca
      Asocio Esperantista aperis.

      SR n-o 208, 1/2007
      el la enhavo:
      Jannes M. MABESOONE, Cikleco en la geologia evoluado de la Tero
      Endre DUDICH, pri la katastrofa cunamo en Hinda oceano
      Petr RAJLICH, Bohemia kratero
      Vaclav PROHAZKA, ETR en mar-sedimentoj
      Ruediger SACHS, La shtonoj de Cattolica
      Scienca ehho geologia

      SR n-ro 209, 2/2007
      Rob MOERBEEK, La plej fruaj scienclibroj en Biblioteko Hector Hodler
      Daimora GRUNDEY, Subteno al eldonado de sciencaj eldonajhoj: spertoj
      de litoviaj universitatoj
      David KELSO, Kvalito en edukado
      Franz-Georg ROESSLER, Pri la racio tiam kaj hodiau
      Hiroshi NAGATA, Kunekzisto de formalismo kaj mensismo/realismo en la
      genera gramatiko de Chomsky: Kauzanto de teoriaj debatoj
      Wolfgang VIERECK, La lingvodiverseco en Europo prezentita je la
      esprimo por "tombejo"
      Daiva ALIUKAITE, Taksado de dialekta parolo: apriora perceptajho de
      dialekto
      Fabricio POSSEBON, La tupia lingvo
    • Anarkiisto
      Message 2 of 5 , Apr 12, 2007
        Saluton,

        Kiel mi faras por ricebi la Scienca Revuo?
        Dankon,
        rene

        --
        http://www.anarkopagina.org
        Seja Livre: Use Linux, Esperanto e Anarkia e
        Message 3 of 5 , Apr 13, 2007
          kara Rene,
          por ricevi la Sciencan Revuon, vi devas esti membro de ISAE.
          Membrokotizo estas 20,- Eŭro po jaro
          pagu al ISAE-konto ĉe UEA isae-z
          Aŭ al landa peranto de ISAE. Ekzistas landaj perantoj de ISAE en 11
          landoj. Mi ne scias vian landon.
          Hans

          --- In per-esperanto-bazascienco@yahoogroups.com, "Anarkiisto"
          <anarkiisto@...> wrote:

          > Saluton,
          >
          > Kiel mi faras por ricebi la Scienca Revuo?
          > Dankon,
          > rene

        • Anarkiisto
          Message 4 of 5 , Apr 13, 2007
            Kara Hans,

            dankon por via respondo.
            Mi estas en Brazilo.
            Tie cxi mi povas acxeti?

            Brakumojn,
            rene

            Message 5 of 5 , Apr 24, 2007
              kara Rene,
              landa reprezentanto de ISAE en en Brazilo estas
              Brazila Esperanto-Ligo. bel@...
              C.P. 03625 BEL, BR 70084-970 Brasilia
              Espereble vi sukcesos.