Fiziko en vikipedio

  • Tonyo del Barrio
    Message 1 of 2 , Mar 16, 2006
      Saluton, karaj:

      Chiusemajne oni kreas en Vikipedio la "Kunlaborajhon de la semajno", por ke
      inter kunlaborantoj oni helpu en la plibonigo de artikolo kiu estus interesa
      sed kiu nun estas sub la adekvata kvalito. Dum tiu chi semajno la
      kontribuajho estas "Fiziko":
      http://eo.wikipedia.org/wiki/Fiziko

      La nuna artikolo estas malmulte pli ol simpla listo de subfakoj. Eble
      fizikistoj tichieaj bonvolus kontribui.
      La verkado en Vikipedio estas afero simpla, kaj mi povas helpi kaze ke iu
      havu teknikajn problemojn.

      Amike
      Tonyo
      http://personal.telefonica.terra.es/web/tdb/blogo.htm
    • Fred Meyer III
      Message 2 of 2 , Mar 16, 2006
        Karaj,

        Mi certe volas kontribui al la artikolo pri fiziko pro tio ke mi estas fizikisto. Kune ni skribu altkvalitan artikolon.

        Regards,
        Fred