Razno, Pcelovodstvo

  • Srdjan Dusej-Antonijevic
    Message 1 of 1 , Dec 1, 2002
       Pozdrav svima na listi.

       >Date: Thu, 28 Nov 2002 11:16:19 +0100

      From: "Predrag Cvetkovic" <predragcv@...>

      Subject: Re: Pretrazivanje arhive grupe, Vincov tecaj, UND Thnickog fakulteta u Zrenjaninu

      Srdjane, hvala ti sto sada kao i ranije pomazes informacijama i dobrom voljom. U tome delom mozda zamenjujes i mene, tim veca zahvalnost.<

      Predraže hvala na podršci. Nadam se da nisam postao previše nametljiv. Ja svoje učešće na ovoj listi vidim kao razmenu iskustava i priliku da uspostavim kontakt sa ljudima koje inače ne poznajem. Sigurno da ima ljudi sa bogatijim iskustvom i znanjem o pčelarstvu. Ipak se nadam da će informacije koje ja plasiram pomoći bar nekome.

      Da pomenem nešto što bi moglo da se shvati kao priznanje tvom radu. Na sajtu ruskog časopisa “Pčelovodstvo” link za tvoj sajt http://www.pcela.co.yu je u samom vrhu spiska “Inostranih internet izvora o pčelarstvu” (iz Rusije gledano).   Može se videti na http://www.beekeeping.orc.ru/resources.htm  pod naslovom “Prvi jugoslovenski internet časopis o pčelarstvu”.

      >Dajem moje vidjenje poslova koji se

      pojavljuju i koji su neophodni kada govorimo o izradi sajta………..

      ……………..

      Za izradu sajta obicno se koriste programi kao Front Page, Netscape Composer, Coffee Cup, Macromedia Dreamweaver, jako moderan Macromedia Flash i dr.

      Vreme da nasi pcelari, a pogotovo pcelarske firme, pa i udruzenja imaju svoje prezentacije na internetu tek dolazi i ja se uopste ne bojim da ce nas to mimoici. I tu sam misljenja, kao i uopste, da nam to nece pobeci, ali naravno, ne treba ni da kasnimo. Znaci - pravi covek, pravi sajt, pravi cas, pravo mesto, pravi dizajn, prava komunikacija.

      Toliko, pozdarv Predrag<

      Za većinu stvari si u pravu. Ma da ja mislim da za “ozbiljne” sajtove postoje posebni domeni  .ac.xx za akademske institucije, .org.xx za organizacije i zvanične sajtove.

      Besplatan prostor na servisima kao što je Yahoo je prepušten uglavnom običnim ljudima koji možda žele samo da na Ineternetu bude slika njihove porodice, kuće, ljubimaca i sl. Ovakva pomoć je uglavnom njima potrebna. Ne treba ih obeshrabrivati visokim kriterijumima.

      Firme će verovatno posao prepustiti profesionalcima. Mnogi klubovi i firme već nude učlanjenje u svoj marketinški lanac nudeći vrlo jeftino programe za on-line kupovinu, plaćanje kreditnim karticama i sl.

      Još jednom hvala na komplimentima. Nadam se da me nisi pomešao sa mojim imenjakom iz Beograda.

      Pozdrav iz Kragujevca,

       Srdjan Dušej-Antonijević