Re: [pcela] Hofmanovi ramovi za LR kosnice

  • Zoran
    Message 1 of 6 , Feb 10, 2008
      Danas sam dobio Hofmanove ramove od Jovana iz Varvarina
      Ramovi su izradjeni od lipe i odlicnog su kvaliteta.Njihova cena je 20 dinara.
      Jedna mala ispravka broja telefona koji je Predrag dao,tacan broj je 037/787-575

      Message 2 of 6 , Feb 10, 2008
        Tosev Zoran je napisao:
        >Danas sam dobio Hofmanove ramove od Jovana iz Varvarina
        >Ramovi su izradjeni od lipe i odlicnog su kvaliteta.Njihova cena je 20 dinara.
        >Jedna mala ispravka broja telefona koji je Predrag dao,tacan broj je 037/787-575

        Drago mi je Zorane da si se snabdeo ramovima i hvala ti sto si javio ispravan telefonski broj.
        Srdacno
        Predrag