STOR tidig vårmiddag på Bamboo!!! SÖNDAG 1 4/1

  • Philippe Bergstrand
    Message 1 of 4 , Jan 9, 2007
      Hej alla glad, och ledsna.. hehe..

      Nu var det alldeles för länge sedan vill alla sågs!
      Även om 9 dagar kan tyckas lite så är alltså det inte fallet.
      Det är hög tid att vi alla sammankommer igen o denna gång
      över en läcker middag i orientens tecken...

      Dessutom är kommande helg, alllas vår ,Ellinors sista helg som
      bofast Göteborgare på ett tag.
      Hon skall ju, som säkerligen inte ungått er, flytta söderut till
      vårstaden Lund för att plugga och försöka bli lika duktig som jag... haha...
      eller kanske ännu bättre... för sämre går väl knappast...snyft...

      Men nu är det idel glada toner och dags att boka upp
      SÖNDAGEN 14/1 kl. 19.00
      Träffas vi alla på Bamboo restaurang!!!!!!! Jippie!!!

      Ni kommer naturligtvis alla att medverka vilket är underbart!

      Ser fram emot att få dela en härligt smakrik upplevelse med
      er allihop..

      Så... Fyll i kalendern och bekräfta att ni kommer så får vi
      alla en riktigt kul kväll tillsammans för att fira att våren snart
      är här!!!!

      PS: Jag kommer att boka bord på torsdag och vill då veta vilka som kommer.
      Svara på detta mail el ring mig: Philippe 070-726 30 58
      Eller skicka mess vet ja'.....

      Stora kramar till er alla så ses vi på
      SÖNDAG!!!
    • Nicklas Larsson
      Message 2 of 4 , Jan 9, 2007
        Låter som ett toppeninitiativ, jag e på!

        Kram på er!
        // Nicklas

      • Ellinor A
        Message 3 of 4 , Jan 9, 2007
          Jag är på :) Och upp med nosen, vad är en missad tenta när du kommit så här
          långt! Nästa gång regerar du!!

          Hoppas ni kan på söndag, det hade vart skoj å ses innan man åker!

          Kram
          Ellinor

          Kulmage tyder på stress http://www.msn.se/halsa/
        • Viktor Larsson