Födelsedag å sånt...

  • Nicklas Larsson
    Message 1 of 2 , Jun 27, 2006
      Hej allihopa!

      Packandet börjar bli klart, så snart bär det iväg till solen å värmen
      i tunisien! Nu är ju saken den att jag tycks fylla 25 nästa onsdag,
      dvs samma dag då vi kommer tillbaka. (Den 5e juli alltså.) Jag tycker
      därför att det hade varit jätteroligt om vi kunde hitta på något i all
      enkelhet den dagen. Typ sticka ut å äta något på kvällen eller nåt
      sånt.

      Ha det gött här hemma!
      // Nicklas
    • Philippe Bergstrand
      Message 2 of 2 , Jul 3, 2006

        Hej hej!!

        Då Nicklas plötsligt tycks fylla år verkar det vara en trevlig idé med sammankomst!

        Räkna med mig!