Re: Nicklas fyller år!

  • Nicklas Larsson
    Message 1 of 2 , Jul 4 11:13 AM
      Påminnelse :)

      Den 15 juni 2010 21.42 skrev Nicklas Larsson <nicklas.gbg@...>:
      Så är det, det verkar faktiskt inte bättre än att jag kommer att fylla år i år igen. För att blidka födelsedagsgudarna och försäkra mig om att mitt tjugonionde levnadsår blir minst lika bra som det tjugoåttonde så tänkte jag därför ställa till med fest. Alla som känner att de antingen känner mig, eller iallafall nästan känner mig, och vill hjälpa till att höja stämningen på denna tillställning är därför hjärtligt välkomna den 10 juli, omkring 18:30.

      Någon form av tilltugg kommer att serveras, osa därför gärna så snart som möjligt, och helst före den 3 juli. Via mejl, SMS, muntligt, röksignaler, brev eller evenemangets facebooksida.

      Hälsningar,
      // Nicklas