Re: Årets musikhändelse

  • Nicklas Larsson
    Message 1 of 2 , May 23, 2010
      Påminnelse :)

      Den 2 maj 2010 21.48 skrev Nicklas Larsson <nicklas.gbg@...>:
      Hepp!

      Nu är det bara ett par veckor kvar till årets musikhändelse. Den 29 maj är det återigen dags att se Sverige förnedras av den del av världen som vi kallar östeuropa, och detta är ju en anledning så god som någon för att umgås!

      Jag föreslår att vi samlas hos mig i lagom tid före begivenheterna (när än det kan tänkas vara) och värmer upp med blandade klipp på minnesvärda tyska bidrag. Som vanligt blir det tävling i att tippa utgången och fina priser utlovas.

      Respektive, vänner, vänners vänner och lösa bekantskaper till de som har emottagit detta mejl är naturligtvis också hjärtligt välkomna.

      Eder festivalansvarig,
      Nicklas