RE: [party trollen] F ödelsedags firande!

  • mattias brycke
    Message 1 of 3 , Jul 2, 2009
      Hej!

      Jag kommer! Såklart.

      /Mattias

      From: nicklas.gbg@...
      Date: Sun, 28 Jun 2009 22:12:59 +0200
      Subject: [partytrollen] Födelsedagsfirande!

      Hej där!

      Jag är inte riktigt säker på exakt när det hände, men det tycks som att ytterliggare ett år har passerat, och följaktligen så är det också dags för ytterliggare ett födelsedagsfirande!

      Jag är inte riktigt klar över detaljerna för detta event själv. Men jag hade tänkt mig att det hela skulle äga rum lördagen den 11 juli någon gång runt 18:30. Och med mycket stor sannolikhet på Femkampsgatan 1B.

      För att jag skall ett någorlunda hum om hur mycket tårta som skall bakas och hur mycket tilltugg som skall fixas så vore det bra om ni berättar om du/ni ämnar dyka upp senast tisdagen den 7 juli. Och ev. flickvänner, pojkvänner och lösa bekantskaper som du tror skulle trivas är naturligtvis precis lika välkomna som du som har fått det här mejlet.

      Väl mött!
      // Nicklas

      Dela foton på ett smidigt sätt med Windows LiveT Photos. Dra och släpp