Bio..

  • Fredrik Lundin
    Message 1 of 12 , Mar 3, 2009
      Halo halo..

      Tänkte bara höra om det var någon som var sugen på att se Valkyria på fredag runt 7 tiden? Än så länge är det bara
      jag, Nicklas och Sandra. Och det är inte helt omöjligt att det slinker ner ett par öl efteråt  :)

      Kan ta på mig att boka biljetter på torsdag. Så svar innan dess vore inte helt fel..

      Ha de!!

      /F
    • mattias brycke
      Message 2 of 12 , Mar 3, 2009
        Jag vill med! Jag är den siste svensken, möjligen jordbon som fortfarande tror att Tompan är en reko kille och jag gillar hans filmer.

        /Mattias

        To: partytrollen@yahoogroups.com
        From: fl81.gbg@...
        Date: Tue, 3 Mar 2009 20:22:56 +0100
        Subject: [partytrollen] Bio..

[...]

        Har du bästa bolåneräntan? Privatekonomi
      • Philippe Bergstrand
        Message 3 of 12 , Mar 4, 2009
          Låter som en jättebra idé tycker jag!
          Även jag tycker fortfarande att TC håller klass även om många tycks vara av annan åsikt i dessa dagar.

          Hur som helst kan jag ta på mig att köpa biljetter (eftersom jag och HB har biocheckar som vi tänkte utnyttja). Om det är ok Fredrik?

          Vid 7-tiden blir bra för vår del, men det är tveksamt om vi orkar med öl efteråt med tanke på att det är fredag, men man vet ju aldrig

          Men jag instämmer med F ang svar. Får väl köpa biljetterna imorgon så svar innan dess.

          Än så länge verkar det alltså vara:
          Nicklas
          Fredrik
          Mattias
          Sandra
          UT
          Hanna

          Viktor? Är du, och kanske Veronica, med?

          /Ses!

          To: partytrollen@yahoogroups.com
          From: mattias_brycke@...
          Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100
          Subject: RE: [partytrollen] Bio..

          To: partytrollen@ yahoogroups. com

          Message 4 of 12 , Mar 4, 2009
            Hej på er, visst låter det som en toppenidé. tyvärr så skall jag på vårfest med Nobel nu på fredag, så det blir kostym och mat istället..

            Vi hörs!
            Viktor, som nu för snart går över från Manpower till att var "egen" konsult ett tag :)

            To: partytrollen@yahoogroups.com
            From: mattias_brycke@...
            Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100

            To: partytrollen@yahoogroups.com

            Message 5 of 12 , Mar 4, 2009
              Ok.. va kul, då blev vi lite folk trots snabb planering (det gillar vi)

              Vicktor.. hoppas att våra vägar korsas nästa gång :)

              Philippe: det går bra att du bokar biljetter.. Och en killkenny går väl alltid ner  ;)

              MVH F

              To: partytrollen@yahoogroups.com
              From: mattias_brycke@...
              Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100

              To: partytrollen@yahoogroups.com

              Message 6 of 12 , Mar 5, 2009
                Då så!
                Med andra ord blir vi:
                Nicklas, Mattias, Sandra, Fredrik, Hanna o UT...
                6 st biljetter inköpes ikväll alltså?

                Ses imorgon!

                Ps. Synd att du inte kunde Viktor, men jag måste medge att jag inte heller hade bangat en Nobelfest
                Låter förresten riktigt spännande att bli egen. Måste du berätta mer om nån gång.

                To: partytrollen@yahoogroups.com

                From: mattias_brycke@ hotmail.com
                Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100

                To: partytrollen@ yahoogroups. com

                Message 7 of 12 , Mar 5, 2009
                  Dåliga nyheter....

                  Det visar sig att Valkyria inte går på Bergakungen imorgon kväll....

                  Men misströsta icke!

                  Mitt förslag är att vi istället ser "The International" med Clive Oven.

                  What say you???

                  /P

                  To: partytrollen@yahoogroups.com

                  From: mattias_brycke@ hotmail.com
                  Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100

                  To: partytrollen@ yahoogroups. com

                    From: mattias_brycke@...
                    Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100

                    To: partytrollen@yahoogroups.com

                    Message 9 of 12 , Mar 6, 2009
                      Ah, synd då jag tror filmen är bra. Jag kan iofs tänka mig att se the international 7/10 på imbd och allt. Ett annat förslag är förstås "Taken" med Liam Neeson. 8/10 och trevlig story (ex agent utnyttjar sina skills då hans 17-åriga dotter bli kidnapad av trafficingliga då hon är på resa i Europa) Chansen att vi alla ska komma överens om vilken film vi ska se,och framför allt att philippe eller någon anna för den delen ska hinna koordinera och införskaffa biljetter med bra platser samtidigt som alla jobbar "is rapidly falling to a very low level of probability" för att citera en anna bra film. Vad göra? Helt enkelt träffas och umgås lite på något trevligt ställe kanske över en öl, kaffe, te, drink eller vad som faller i smaken? Jag är öppen för förslag. Tolka inte detta som att jag inte vill gå på bio efter som jag gärna gör detta också. Vilken av ovan nämnda filmer som helst går bra... så om någon kan orda biljetter behöver ni inte fråga mig innan ni köper (eftersom jag kommer vara svårfåtagen under dagen då jag räddar stackars tänder i nöd)

                      /Mattias

                      To: partytrollen@yahoogroups.com

                      From: mattias_brycke@ hotmail.com
                      Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100

                      To: partytrollen@ yahoogroups. com
                      From: fl81.gbg@gmail. com
                      Date: Tue, 3 Mar 2009 20:22:56 +0100

[...]

                      Lägg till karta och vägbeskrivning för din fest. Visa vägen!
                    • Fredrik Lundin
                      Message 10 of 12 , Mar 6, 2009
                         Hej igen..

                        Det var ju synd med bergakungen, men håller dock med Nicklas. Ursprungsplanen var
                        ändå Valkyria. Men måste ge Mattias en klapp på axeln för ett bra mycket bra förslag.

                        Men eftersom jag inte jobbar på fredagar kan jag ta på mig biljettansvaret..
                        Philippe: jag kommer att försöka få tag i dig så fort som möjligt!

                        Hoppas att alla kan vid 18:30 tiden istället om det finns biljetter kvar..

                        Kommer höra av mig till samtliga om info, när jag vet mer.. /F

                        From: mattias_brycke@...
                        Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100

                        To: partytrollen@yahoogroups.com

                          From: mattias_brycke@...
                          Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100

                          To: partytrollen@yahoogroups.com

                          Message 12 of 12 , Mar 6, 2009
                            Vi kan väl säga att vi möts vid Biopalatset 17.30??

                            Ses där!

                            To: partytrollen@yahoogroups.com

                            From: mattias_brycke@ hotmail.com
                            Date: Tue, 3 Mar 2009 21:12:55 +0100