Förfest med singstar fredagen den 14:e!!!

  • Nicklas Larsson
    Message 1 of 4 , Sep 4, 2007
      Hej!!!

      Fredagen den 14e september är det dags för förfest (med efterföljande utgång naturligtvis, vem vet, excet kanske??) hemma hos mig med massor av mjöd (eller annan valfri rusdryck) och SINGSTAR. (Det förstnämnda gör det sistnämnda så mycket roligare :) ) Det vill säga, inte nu på fredag, men fredagen efter denna! Om en och en halv vecka alltså. Jag har (beställt) "singstar svenska hits" (ej schlagervarianten), men om det är någon som råkar ha någon annan singstarvariant liggandes hemma så é det bara att ta med den. Ju fler singstars desto roligare, eller vad det nu är man brukar säga... Kommer du dessutom på någon mer som du tror skulle uppskatta en sådan här happening?? Säg till denne! Hon/han är inbjuden!

      Viktig information:
      Tag med:
      Obligatoriskt: Dig själv, din mest lysande sångröst och så mycket mjöd du orkar bära!
      Valfritt: Andra singstars än "svenska hits"

      Plats:
      Femkampsgatan 1B

      Tid:
      Nån gång strax efter 20:00 lär det vara läge att dra igång tänker jag?

      Lev väl!!
      // Nicklas

    • Philippe Bergstrand
      Message 2 of 4 , Sep 8, 2007