RE: [partytrollen] Josefines födelsedag i borås!!!

  • mattias brycke
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2007
      Hej allihop!

      Jag och Emma har varit på en liten semestertur därav det sena svaret. Vi kom
      hem idag efter lite sightseeing i Sverige. Nu till helgen har vi lite planer
      bl a ett 25år kalas i Göteborg varför det blir svårt att vara borta så
      länge. Men Philippe målar onekligen upp en härlig helg!

      Kram på er!

      Spela roliga Worms'07 i mobilen
      http://msn.cellus.se/?page=game_order&itemId=878908