YIPPEE-KI-YAY...

  • Philippe Bergstrand
    Message 1 of 5 , Jul 2, 2007
      Skickar en hälsning genom regnet till alla mer eller mindre sommarfirande troll!

      Känner att min aktivitet på denna maillista har varit begränsad på senare tid och tänkte i och med
      detta mail försöka mig på att inleda en ny era av flitigt författande

      Vill minnas att någon efterlyste nya medlemmar på listan och vad jag har förstått från andra medlemmar skulle väl detta vara mycket välkommet.

      Därför vill jag härmed be samtliga som har nya mail-medlemmar på lager att skicka mig deras
      adresser så skall jag tillse att de läggs in på listan redan denna vecka

      Vidare så tycker jag inte att någon av oss borde missa den helt fantastiska uppföljaren på alla
      tiders macho-polis-films-serie... DIE HARD 4.0

      Mitt förslag är som följer!

      Fredagen den 6 Juli - DVS Nu på fredag
      Går de som känner lust och ser filmen! Tid: 19-21 beroende på platser osv.

      Svara på mailet eller ring mig innan onsdag för då bokar jag biljetter!

      Hoppas att så många av er som möjligt vill följa med!

      kramar

      Ph
    • Nicklas Larsson

        Message 3 of 5 , Jul 3, 2007
          Äntligen är den här...  :)

          Ännu en film i denna kultförklarade serie om mannen med det smutsiga linnet.. Som man ha längtat efter det här.
          Här kan man verkligen räkna med 200% action, 0% woody allen...

          De e ju klart att man hänger på..  Räkna med mig och Sandra...

          YIPPEE-KI-YAY...  MOTHER ´FUCKERS!!!!   MOOOAAHAHAHAHAHAAAAAAA......................
        • mattias brycke
          Message 4 of 5 , Jul 3, 2007
            Hej

            Jag vill såklart se Die Hard 4.0 Nu på fredag är dock inte den bästa dagen
            för mig som det ser ut nu.

            Vilka är egentligen mer på mailinglistan? Det skulle vara roligt att veta.
            Förvisso har man väl en viss uppfattning med tanke på vilka som skriver då
            och då men möjligen finns ett stort mörkertal. Mörkertal tenderar ju att
            vara runt 66% Även ca 66% av totala energin i universum är troligen mörk
            energi för den intresserade. Sånt är ju intressant, hur saker är symmetriska
            på mikro, makronivå och vardagen.

            /Mattias

            Sommarens klädmode på MSN http://salongk.msn.se/
          • Nicklas Larsson
            Message 5 of 5 , Jul 3, 2007
              Vidare efterforskningar visar att fredag passar bra. Så jag är på!

              // Nicklas