Re: [partytrollen] Midsommar

  • Nicklas Larsson
    Message 1 of 4 , Apr 1, 2007
      Jag tycker att midsommarfest där, var det nu är..., låter som en riktigt trevlig idé.

      // Nicklas

      Den 2007-02-17 skrev Ellinor A < bubblan6@...>:

      Ni vet att jag är på när det e kalas, men nu har jag sagt det också.
      Bortsett från om jag är sjuk, jobbar eller på en annan fest ;) hihi

      seriöst så e jag på om det e skoj frisinnat folk, dvs inte folk som e
      BOOOORing som vissa fester jag tvingat med er på (läs nåt nyår kanske och
      nåt midsommar, ja, ja whatäver bäver). E vi bara gänget samlat så klart det
      blir wild n crazy å skoj som vanligt. Kramelikram, i luv you, det gör jag
      faktiskt, jag säger det inte så ofta men så e det sörru! Ni rockar så fett,
      ujujuj, vad jag längtar hem, göteborg the heart of sweden... suck. Skåne
      suger på sätt och vis. Fast jag gillar en hel del folk här. Men inte som er
      förstås. Kramkram

      Elli da Bumbi

      Idolerna uppträder på MSN http://msnpresents.msn.com/hub/?mkt=sv-se