Midsommar

  • Viktor Larsson
    Message 1 of 4 , Feb 13, 2007
      Hej alla flickor, pojkar och troll!

      Talade med en vän som heter mattias(inte du brycke) och hans flickvän häromdagen och dom hade redan börjat smida planer inför midsommar. Det är nämligen så att han har en sommarstuga ut på torsö(Mariestad) och flickvännen ville gärna fixa en fest där. Är ett väldigt trevligt ställe som ligger utmed stranden som jag själv varit vid ett antal gånger när jag mindre och yngre:) Den eventuella midsommarfesten är än så längre bara på idestadiet och det verkar som jag kan bjuda in lite fler folk:)
      Tror ni det kan vara något som lockar? vore kul o komma ifrån stan på midsommar tycker jag. Vet än så länge inte hur många det kan tänkas bli, men hon verkar iaf ett gäng glada komisar som är på. Jag återkommer lite senare i vår när jag vet mer

      Och som vanligt så håller vi väl god tradition här på forumet och svarar så lite som möjligt, helst ingenting alls. Blir så mycket mer spännande när man inte vet vad folk tycker innan dagen innan...

      /vovikok

    • Fredrik Lundin
      Message 2 of 4 , Feb 16, 2007
        awleifakfjlösjkfjdjklfsdjkfjkshfajkfh.jkashf.awjhrwjkherölwhelöriwhlörwhörhwerhwklöjhrklwhrwö
        qwelöiruhqwöeiröqweiuröiuröoiuqweoöriuöqwoieruöowiuröoiqwuöoiwuer
        wpeoruqwoiruqwuropqwirqwoioweuowiquroiwurpuqwopruiopqwiuoiw
        öoweirupqwoiurpqwoiurpoiqwuproiuqwpoirupwourop

        (kunde inte låta bli.... förlåt)

      • Ellinor A
        Message 3 of 4 , Feb 16, 2007
          Ni vet att jag är på när det e kalas, men nu har jag sagt det också.
          Bortsett från om jag är sjuk, jobbar eller på en annan fest ;) hihi

          seriöst så e jag på om det e skoj frisinnat folk, dvs inte folk som e
          BOOOORing som vissa fester jag tvingat med er på (läs nåt nyår kanske och
          nåt midsommar, ja, ja whatäver bäver). E vi bara gänget samlat så klart det
          blir wild n crazy å skoj som vanligt. Kramelikram, i luv you, det gör jag
          faktiskt, jag säger det inte så ofta men så e det sörru! Ni rockar så fett,
          ujujuj, vad jag längtar hem, göteborg the heart of sweden... suck. Skåne
          suger på sätt och vis. Fast jag gillar en hel del folk här. Men inte som er
          förstås. Kramkram

          Elli da Bumbi

          Idolerna uppträder på MSN http://msnpresents.msn.com/hub/?mkt=sv-se
        • Nicklas Larsson
          Message 4 of 4 , Apr 1, 2007
            Jag tycker att midsommarfest där, var det nu är..., låter som en riktigt trevlig idé.

            // Nicklas