khoda....

  • parniaz14
    Message 1 of 1 , Apr 10, 2009

      در روياهايم ديدم که با خدا گفت و گو مي کنم. خدا پرسيد:پس تو مي خواهي با من گفت و گو کني؟من در پاسخش گفتم:اگر وقت داريد.خدا خنديد و گفت: وقت من بي نهايت است.
      در ذهنت چيست که مي خواهي از من بپرسي؟
      پرسيدم:چه چيز بشر شما را سخت متعجب مي سازد؟
      خدا پاسخ داد:کودکي شان.اينکه آنها از کودکي شان خسته مي شوند،عجله دارند که بزرگ شوند و بعد دوباره پس از مدت ها ، آرزو مي کنند که کودک باشند ... اينکه آنها سلامتي خود را از دست مي دهند تا پول به دست آورند و بعد پولشان را از دست مي دهند تا دوباره سلامتي خود را به دست آورند.اينکه با اضطراب به آينده مي نگرند و حال را فراموش کرده اند و بنا بر اين نه در حال زندگي مي کنند و نه در آينده.
      اينکه که آنها به گونه اي زندگي مي کنند که گوئي هرگز نمي ميرند و به گونه اي مي ميرند که گوئي هرگز زندگي نکرده اند.دستهاي خدا دستانم را گرفت براي مدتي سکوت کرديم و من دوباره پرسيدم به عنوان يک پدر مي خواهي کدام درس هاي زندگي را فرزندانت بياموزند؟ او گفت: بياموزند که آنها نمي توانند کسي را وادار کنند که عاشقشان باشد ، همه کاري که مي توانند انجام دهند اين است که ......ادامه مطلب

       Ø§ÛŒØ¬Ø§Ø¯ هیجان جنسی در زن و مرد طبق پژوهش های Masters و Johnson به Û´ بخش تقسیم میشود:

      ۱- مرحله تحریک

      ۲ـ مرحله اوج

      ۳ـ مرحله ارضاء

      ۴ـ مرحله بازگشت

      ۱- مرحله تحریک

      فاز تحریک بر اثر تحریک روانی نیز به وجود می آید. مثلا رنگ چشم، مدل مو، کل شکل ظاهــری، بوسه، نوازش و یا دست زدن مستقیم به دستگاه تناسلی، یک صدا، یک حرکت لطیف و رمانتیک تصویری یا جسمی.

      ......ادامه مطلب

      1.راز آرامش درون خویشنداری است. انرژیهای خود را پراکنده نکن. آنها را تحت نظر داشته باش و به طرز مفیدی هدایت کن.
      2. راز آرامش درون در این است که هرکاری را با حواس جمع و علاقه انجام دهی.
      3. راز آرامش درون در زمان حال زندگی کردن است گذشته و آینده را در چرخه ذهنی ابدیت رها کن.
      4. راز آرامش درون در آسایش درون است. آسایش جسمانی ،‌عاطفی ،‌ذهنی و سپس معنوی است.
      5. راز آرامش درون در دل نبستن است. این را بدان که در حقیقت هیچ چیز و هیچ کس به تو تعلق ندارد.
      6.راز آرامش درون در شادی است. افکار شادی آفرین را آگاهانه حفظ کن.

      11........ادامه مطلب

      @@@بیش از هزاران دانستنی های علمی و هنری ........@@@

      چرا خانم ها ارتباط جنسی را متوقف می سازند؟؟؟
      دوست داشتن برتر از عشق است .
      چگونه می توانید عشق حقیقی را تشخیص دهید؟

      جهت مطرح كردن هر گونه سوال، پيشنهاد، انتقاد
      با ما تماس بگيريد:
      itbartar_it

      _