dagpauwoog

  • sander.vanhaver
    Message 1 of 11 , Apr 10, 2006
      In Gooik vloog er zonet een dagpauwoog rond

      Groets, Sander

      ps: ik zie niet direct hoe ik hier een bijlage in kan zetten, dus ook
      geen foto.. kan dat?
    • chantaldeschepper
      Message 2 of 11 , Apr 10, 2006

        zaterdag 12 uur  8 april
        1 citroenvlinder en 1 dagpauwoog op berm van spoorweg aan't vriezenbroekj (hofstade)

        chantal

        YAHOO! GROUPS LINKS

      • Kelle Moreau
        Message 3 of 11 , Dec 3, 2007
          Besten,

          afgelopen zaterdag 1 december een rondvliegende Dagpauwoog in de Doode Bemde (op grondgebied Sint-Joris-Weert), mijn eerste ooit in december!

          groeten,
          Kelle

        • Koen Berwaerts
          Message 4 of 11 , Feb 9 12:18 PM
            Bericht
            Hello,

            Vandaag 9 feb een zonnende (en daarna rondfladderende) dagpauwoog in een tuin in Zoutleew (Zwartaardeweg).

            Groet
            koen
          • Gunther Vergauwen
            Message 5 of 11 , Feb 9 2:10 PM
              Eergisteren zag ik een Atalanta rondvliegen op de Hoge Venen .

              Greetz, G.
              Message 6 of 11 , Feb 10 3:29 AM
                Hier ook eentje te Hoogstraten.

                Groetjes,

                Bart Hoeymans
                Beheerwachter Hoogstraten - Baarle Hertog
                Agentschap voor Natuur en Bos
                Antwerpen
                Lange Kievitstraat 111/113 bus 63 te 2018 Antwerpen
                Tel. 0479/79.93.61
                E-mail: bart.hoeymans@...

                De inhoud van dit bericht en eventuele bijlage(n) verbinden het Agentschap voor Natuur en Bos niet, zolang niet bevestigd door een geldig ondertekend document.

                Vandaag 9 feb een zonnende (en daarna rondfladderende) dagpauwoog in een tuin in Zoutleew (Zwartaardeweg) .

                Groet
                koen

              • Wouter Vanreusel
                Message 7 of 11 , Feb 11 12:10 AM
                  In Herselt gisteren 10 februari een actieve Atalanta, deze soort lijkt meer en meer succesvol te overwinteren. Ook verschillende hommelkoninginnen.

                  Groet,

                  Wouter

                  Vandaag 9 feb een zonnende (en daarna rondfladderende) dagpauwoog in een tuin in Zoutleew (Zwartaardeweg) .

                  Groet
                  koen

                • Bram Vogels
                  Message 8 of 11 , Feb 11 4:10 AM
                    Op de werkdag op de Kuifeend vloog gisteren een Kleine vos rond.
                    Eergisteren in de tuin in Kapellen ook al een dagpauwoog.

                    Greetz

                    Bram

[...]

                  • godfried_warreyn
                    Message 9 of 11 , Feb 11 7:23 AM
                      --- In papilio@yahoogroups.com, "Wouter Vanreusel"
                      <wouter.vanreusel@...> wrote:

> [...]
                      lijkt
                      > meer en meer succesvol te overwinteren. Ook verschillende

                      Deze namiddag (11 februari) ook mijn eerste Dagpauwoog in de tuin in
                      St Idesbald.

                      Groeten
                      Godfried
                    • Wout Opdekamp
                      Message 10 of 11 , Feb 12 2:57 AM
                        zojuist ook een voorbijfladderende dagpauwoog aan het C-gebouw van de UA te wilrijk

                        <wouter.vanreusel@ ...> wrote:

> [...]
                        lijkt
                        > meer en meer succesvol te overwinteren. Ook verschillende

                      • Gunther Groenez
                        Message 11 of 11 , Apr 5, 2008
                          04-04-20087: tuin Oudenaarde : 1 Gehakkelde Aurelia

                          Gunther Groenez

                          groeten,
                          Gunther

                          Gunther Groenez