RE: [papilio] dagpauwoog

  • Dirk Verroken
    Message 1 of 9 , Apr 5, 2008
      Message
      29-03-2008: Citroenvlinder M aan het wandelpad te Ronse

      Dirk Verroken

      Message 2 of 9 , Apr 6, 2008

        Zijn er nog andere personen welke dit jaar reeds citroenvlinders gezien hebben ?

        Volgens mij toch een der grote ontbrekende vlindersoorten van het vroege voorjaar.

        Nu 2007 was een slecht jaar voor deze vlinder en de meeste van deze citroenvlinders werden dan nog in het voorjaar 2007 gezien.

        Was dus niet echt beloftevol voor 2008.

        Marc

        --
        groeten, lieven

        www.jnm.be/pajottenland
        www.onlinenature.be

      • Peter Hendrickx
        Message 3 of 9 , Apr 6, 2008
          Beste,
          Een collega natuurgids, Jo Gijsbrechts, heeft er in februari eentje uit
          zijn klimop zien komen te Bonheiden.

          mvg
          Peter
          Marc Zwertvaegher schreef:

> [...]
          >
          > Nu 2007 was een slecht jaar voor deze vlinder en de meeste van deze
          > citroenvlinders werden dan nog in het voorjaar 2007 gezien.

        • wvreusel
          Message 4 of 9 , Apr 7, 2008
            Ik had vorige week een citroenvlinder in Herselt.

            Groeten,

            Wouter

            --- In papilio@yahoogroups.com, Peter Hendrickx <peter_hendrickx@...>
            wrote:

            > Beste,
            > Een collega natuurgids, Jo Gijsbrechts, heeft er in februari eentje uit
            > zijn klimop zien komen te Bonheiden.
            >
            > mvg
            > Peter

          • Sebastiaan Van der Veken
            Message 5 of 9 , Apr 7, 2008
              Ik had er twee weken geleden één binnen de ring van Turnhout, maar
              voor de rest idd opvallend afwezig.

              Groeten
              Bas Van der Veken

              Disclaimer: http://www.kuleuven.be/cwis/email_disclaimer.htm